1.10.10

Krátce, stručně, jasně

My máme velkou sledovanost!
A my taky!
(Já mam novej kyblíček!
A já mam novou lopatičku!)

Jsme bohatý!
My taky protože my máme hodně reklamy!
(A já umím dělat bábovičky!
A umím stavět hlad!)

Tak my nasadíme dvojnásobek!
No my zase delší!
(Já umím větší!
A já postavim dva!)

Ale my máme naše slavný seriály!
My zase slavný sledovaný zahraniční seriály!
(Já si vemu maminku!
Já si pozvu velkýho kamaláda!)

My máme soutěžní pořady!
My máme lepší!
(Já ho ozdobim mušlema!
My máme doma hezčí!)

My dáváme o víkendu pohádky!
My je dáváme taky!
(A dam tam vojáčky!
Tak já je tam dam taky!)

My máme reality show!
My máme VyVolené!
Tak my tam dáme BigBrothera!
(A já pudu na jiný pískoviště!
Já si udělam svoje!)

My máme novou koprodukční show!
Tak my vám ji taky vyfouknem!
(A nenecham ti žádnej písek!
Tak já ti to rozšlapu!)

Maminka: A dost! Jdeme domů!
Divák: A dost! Vypínám!



Článek na téma Talentmania



Žádné komentáře:

Okomentovat