15.6.14

Jak Merlina očistil Fury

Nemám nejmenší tušení, jak se mi tohle všechno smotalo dohromady, protože zvláště seriál Merlin jsem nikdy nesledovala a viděla jsem asi tři díly a včera večer jsem nic od Marvelu ani nic kouzelného neřešila. Přesto kouzelník Merlin vystupoval v mém snu ve stěžejní roli obviněného z vraždy.

Vše začínalo tak, že on jako obviněný, Artuš, nějaký pes a já s řidičem jsme vystoupili z modrého auta před budovou, kde se měl zločin vyšetřovat. Ten pes ale najednou vytáhl z kufru kousky plutonia, hrál si tam s nimi a nakonec je spolkl, načež skočil zpátky do auta a odletěl s ním (bohužel to nebyla Lola, ale nějaká modrá dodávka).
Nám to nevadilo, už jsme ho neměli potřebovat, a zavedli jsme zoufalého Merlina do budovy. Ten totiž neustále opakoval, že žádné vraždy nespáchal a že neví, jak to má dokázat, čemuž jsem věřila a při vyšetřování jsem měla stát na jeho straně, ale pravdu měl v tom, že nikdo netušil, jak by mohl ukázat na jeho nevinu.

Celý vyšetřovací tým se následně rozdělil do několika místností a v té s Merlinem zůstal Artuš, Alexx Woods a ještě několik lidí, jejichž tváře si nevybavuji. A samozřejmě já, ale já neustále přecházela sem tam, shromažďovala materiály, procházela verze a každou chvíli jsem se u Merlina ujišťovala, zda to opravdu neudělal. Vzpomínám si, že jsem ho vzala i stranou a řekla mu, že jestli to udělal, musí se mi přiznat. Že to neřeknu a i tak se pokusím ho ze všeho vysekat, ale musí říct pravdu. No, on trval na svém a já mu na 99% věřila, ač se zatím vyšetřování moc daleko nedostalo.

Pak se ale náhle vše zkomplikovalo, když se našlo další tělo a na Merlina tak padlo mnohem větší podezření. On byl přitom tak zoufalý, že už brečel, a nikdo další mu nevěřil. Jen Alexx napadla možná teorie, která by jeho vinu alespoň trochu zmírnila, a nadhodila nasghúly.
Já okamžitě odrecitovala, co jsou zač a jak je jejich prsteny moci pod vedením Jednoho pohltily, a v tu chvíli mi došlo, co tím Alexx myslela, a řekla jsem to nahlas. Morgana. Merlina do toho měla přinutit Morgana!
Ale nezdálo se to všem.

Artuš pak přišel s ještě lepším zdůvoděnním - přinesl několik diapozitivů z vraždy svého otce Uthera, a že prý na nich chce dokázat, že Artuš by tyhle vraždy spáchat nemohl. Ať se prosím podívají na způsob, jakým Uthera zlikvidoval, který byl propracovaný a velmi chytrý (ano, vražda Uthera byla totiž naprosto v pořádku, skoro adorovaná, a to i samotným Artušem), přece by Merlin, schopný takové perfektní vraždy, neprovedl další tak neskutečně amatérsky, jako jsou spáchané ty, z nichž je obviněn.

To už začínalo dělat dojem a nalomil tak spoustu lidí. Jenže těsně před koncem promítání se otevřely dveře, dovnitř vešel Nick Fury, střelil do promítací plochy, v níž udělal důlek, přesně tak, aby se kulka odrazila do požadovaného směru, a odešel. Mě ta odražená kulka ale bohužel trefila do ruky a já začala řvát, co že to dělá, že v promítacím plátně na místě činu žádný důlek nebyl, a že proč sakra nemůže jednoduše říct na co přišel a musí to předvádět a přijďte si na to sami!

Ale případ byl vyřešen, jakmile i ostatním došlo, že tento neokázalý vpád do debaty byla vlastně demonstrace skutečného průběhu zločinu, který sestával z náhody, za niž Merlin vůbec nemohl. Ale na Furyho jsem měla vztek.

Takže až příště budete řešit nějakou vraždu, přizvěte si Artuše, Furyho, psa, který sežral plutonium, a Alexx Woods a určitě se doberete výsledku. Jen bacha na ruce a kočky.


Žádné komentáře:

Okomentovat