10.3.18

Špion gepard

V první řadě musím říct, že jsem v tomto snu měla krásný dům. Byla jsem totiž v podstatě špion a nebylo bezpečné, aby se dal snadno odhalit. Dostávala jsem se do něj tedy trochu krkolomně - přes zarostlý "obecní" plácek (který alespoň z části doopravdy existuje v naší vesnici za farou, i když obecní není) obehnaný vysokou zdí zarostlou nějakou popínavkou tak, že vůbec nebyla vidět. V jednom konkrétním místě se však dal speciálním grifem otevřít malý otvor, kterým šlo projít a kterým jsem se dostala na svůj pozemek. Tam stála další "zarostlá hradba", kterou byla jedna zeď mého domu. Zde už však ty rostliny fungovaly buď nějakou zvláštní sci-fi nebo kouzlem, protože se na můj povel rozestupovaly, aby odhalily vnější zeď terasy, a zase se vracely tak, že to znovu vypadalo jako zarostlá, stará a nepoužívaná zeď nebo zřícenina. Za terasou pak byla další zeď, tentokrát už samotného domu, se stejnou kamufláží a stejně fungující. Tím jsem pak prošla do mého velmi moderního, světlého a krásně vybaveného domu s velkým přízemím a ložnicí a pracovnou v patře. Byl i dost prosvětlený, protože z opačné strany měl krásný výhled do přírody, ve které nebyly stopy po zástavbě. Nevím tedy, jestli i to byl trik, nebo se mi povedlo postavit si dům v tak klidném místě, každopádně jsem si i ve snu uvědomovala, že z této strany je poměrně zranitelný a poznatelný. Ale buď to byl trik, nebo jsem si byla jistá, že se sem tudy nikdo nedostane. Prostě se mi tam žilo hrozně krásně. Dokud....


Vyšla jsem totiž na schody na onu zakamuflovanou terasu a všimla si, že se tam motá kotě. Jenže podle barvy srsti to bylo kotě nějaké šelmy - leoparda, geparda nebo něco takového. Kdyby to bylo obyčejné kotě, tak si ho i nechám. Ale jak pečovat o exotickou šelmu jsem netušila. Navíc bylo trochu agresivní a nejspíš hladové, zraněné a mělo strach,  a tak bylo celkem jasné, co udělat. Zavolat policii, ať si ho přijdou odchytit. Respektive ho odchytit sama, nahlásit, že se nacházím jinde než v realitě - aspoň pár metrů od onoho obecního plácku, a říct, že jsem ho našla tam. Třeba na procházce nebo tak něco. Jenže se stalo něco, co se mi ve snech stává nějak moc často.

Měla jsem na telefonu dokonce hardwarovou klávesnici. Nevím, jestli byl s operačním systémem nebo ne, myslím spíš, že ano, ale měl i hardwarovou klávesnici. Já na ní několikrát jasně a zřetelně mačkala 1 5 8. Jenže na displeji mi naskakovalo 374, 198, 193 a zkrátka nikdy ne ono požadované trojčíslí. Mohla jsem se vyloženě zbláznit, ale nepomohlo nic. Až jsem se nakonec probudila, takže jsem chudáka kotě nezachránila. A přitom jsem podobný problém už měla několikrát. 

Když chci ve snu zavolat sanitku/policii, vždycky se mi okamžitě vybaví správné číslo. Komu také ne, když ho babička učila "sto padesát hasiči, oheň jenom zasyčí, sto padesát pět, doktor je tu hned" a táta "sto padesát osum, polib prdel kosum". Jenže můžu mačkat a zadávat cokoli, můžu mít softwarovou klávesnici na dotykáči nebo hardwarový číselník na starém modelu a stejně nikdy nezadám to správné, i když mačkám správná tlačítka. A jednou jsem dokonce chtěla odpovědět na zprávu na počítači a zbláznila se celá klávesnice - totálně se zpřeházely klávesy tak, že po zmáčknutí třeba l naskočilo třeba š a já tak psala totální kraviny, ať už všemi deseti nebo kroužícím orlem. To se samozřejmě dalo řešit, stačilo si ozkoušet všechny klávesy, vypsat, jak fungují teď, a superpomalu všechny upozornit. Pokud by nešlo rovnou vytáhnout klávesnici na monitoru a psát myší. Stejně to ale bylo otravné a já z nějakého důvodu neměla čas a pospíchala na soutěž v houbaření - jo, to si zřetelně pamatuju a furt mi to přijde jako jedna z nejblbějších a nejméně zábavných soutěží, jakou může někdo vymyslet. 

Zajímalo by mě ale, čím to je. Proč ve snu málokdy můžu odpovědět přes počítač a téměř nikdy přes telefon. Nemůžu to přitom svádět i na mou obecnou nechuť telefonovat, protože v tom snu třeba ten hovor zoufale chci uskutečnit. Jenže to nejde. Chci třeba i přivolat pomoc kvůli něčemu, co mě neohrožuje a co mi nedává důvod být sebeméně nervozní - jako sehnat cajty, ať si odchytí kotě geparda, které můžu při nejhorším vykopnout a nezajímat se a nic. Tak co mě to brzdí? Že by to byl taky gepard špion a měl na sobě nějakou rušičku? Ti zatracení Rusové...

1 komentář:

  1. Páni, ty si své sny pamatuješ! Ou! To se jen tak někomu nestává! :) Super! Dobrý! :) Jinak líbí se mi to zlepšení o to, že to není nějaká normální procházka po okolí ale, že tam jsou neobyčejné věci jako šelmí mláďě a něco ve stylu tajného agenta, triky a tak...

    Jinak z těch čísel si nic nedělej, já jednou četl článek o tom, jak poznat, že jste ve snu a jeden z nich bylo, že se právě toto stává. :) !

    OdpovědětVymazat