15.8.08

Mé první koláže z CSI

Mé úplně první pokusy o koláže s herci z CSI, CSI: Miami a CSI: NY. Odpovídají použitému grafickému programu, který není nijak na výši, ale vždycky mě velmi bavilo je tvořit. Jen pro původní velikost si je musíte rozkliknout, jinak by se většinou na stránku nevešly.

Miami a New York čtvereční. Týmy v sestavách, v jakých jsem je měla nejradši.

To, co přesně Horatia charakterizuje.

Danny Messer nepatří k mým nejoblíbenjším postavám ani chlapům, co se mi líbí nejvíc, ale určitě má něco do sebe a jeho charakter je zajímavě vytvořený. A jak se později ukáže, i docela komplikovaný a poměrně trefně ho vystihl Laďčin popis, který jsem do obrázku použila, a který jsem se pokusila sladit i s použitými fotkami.
A mimochodem nemůžu si pomoct, ale to řešení zábradlí, které takhle dopadlo vlastně úplně náhodně, mě dost zaujalo a jsem ráda, že jsem ho tam nechala. Občas se mi vážně poštěstí.

V souvislosti s dárkem od Grissoma mi zase toto hned přišlo jako skvělý nápad. Ostatně on jako entomolog přeci nemůže být bez svých hmyzáků a jestli má Saru milovat, musí si ji připodobnit k nějakému krásnému a líbivému hmyzu. Jo, nechávám se unášet fantazií, ale přijde mi to tak. Však on sám je divný pavouk a daroval jí kokon, tak proč by z ní nemohl chtít motýla? Navíc mi to malované pozadí přišlo jako výborný námět, zvlášť, když jsem ho ještě zesvětlila a odbarvila.




Žádné komentáře:

Okomentovat