18.9.10

Angell's not alone

Bavila jsem se takhle s bloggerkou Natalií a padlo slovo "dokonalý svět". A já prohlásila, že dokonalý svět jsou andílci s nahejma prdýlkama vznášející se na obláčku. Tudíž něco, co neexistuje.
Dostalo se mi reakce - andílek - Angell - na obláčku a smutnej Flack na ni kouká. Tedy zase jeden motiv nenaplněného Flangell, co je tu už mockrát. A já si vzpomněla na polonahou fotku Angell (Emmanuelle) v růžové sukýnce a napadl mě wallpaper.

A aby nezůstalo jen u obrázků, rozhodla jsem se přidat i text písničky od Jacksona You're not alone. Já ho neposlouchám, ale tahle měla být původně na náš nástup na maturák (škoda že nebyla, byla jedna zbytečně rychlá) a celkem se mi líbí. A myslím, že sedí.

Pro plnou velikost otevřete v novém okně.



Žádné komentáře:

Okomentovat