14.9.11

Švýcarsko - Mainau

V roce 2008 jsem byla na školním zájezdu do Švýcarska (z naší třídy účast 2, já a má tehdy nejlepší kamarádka), z čehož jsem vám tu tehdy předvedla i pár fotek. Ale o ostatní mě napadlo podělit se teprve teď. Od vodopádů, Kostnice, Bodensee na hranicích s Německem, přes Luzern a Zurych až k Zermattu kousek od Italských hranic. Bohužel vám nepřinesu zachycená všechna místa, neboť někde jsem fotila mobilem, a protože to byl foťák na hudební nokii, fotky nejsou pro počítač kvalitní. Respektive budou velmi malinké.

Teď si však můžete užít květinový ostrov Mainau v Bodensee, kde se mi opravdu líbilo. Byl z něj výhled na Alpy, jsou na něm ohromné zahrady a skleníky plné nejrůznějších druhů květin, kytičky mám ráda, hmyz neobtěžoval, byl květen, takže všechno sice nekvetlo, ale o to lépe. Tak akorát teplota, žádné dotírání vos a včel... a pohoda a klid.















Žádné komentáře:

Okomentovat