7.12.11

PMDP - jako u blbejch

(PMDP - Plzeňské městské dopravní podniky)

Minulý čtvrtek, tedy prvního to bylo. Plzeňku jsem měla nabitou jen do třicátého listopadu a zapomněla na to, takže jsem ve čtvrtek ráno nasedla na tramvaj a chtěla jet na seminář. Nutno podotknout, že jsem nejela moc brzo jako spíš moc pozdě. Když se ale zavíraly dveře, tak jsem si na tuto skutečnost vzpomněla a sotva se tramvaj dala do pohybu, slyšela jsem něco, co už asi čtvrt roku ne - revizora!
Ale uf, chytil nějakého kluka přede mnou a já na další zastávce v pohodě vystoupila. Jelikož cesta ještě byla dlouhá, chtěla jsem si koupit lístek v automatu (ne, nechce se mi jezdit na černo. Kdo ví, jestli on nevystoupí na příští zastávce a nenasedne do další tramvaje). To šlo rychle, ovšem další tramvaj už tak rychle nejela a já začínala být nervní, jelikož tenhle náš pan doktor na římské právo chodí zásadně včas (shodou náhod ten den přišel o deset minut pozdě).

Nakonec jsem dojela na Sady a chtěla si dobít plzeňku v automatu tam. Ale ten mi kartu prostě nebral. Tak jsem se otočila a šla na hodinu s tím, že to zkusím cestou zpátky. To tam ale stál nějaký pán a hrozně dlouho mu trvalo, než tu svou kartu nabil, takže jsem tam čtvrt hodiny čekala proto, aby mi automat tu kartu opět nevzal. I když jemu očividně bez problémů! Naštvaná jsem tedy přešla k automatu na jízdenky.
Dvacku mi vracel neustále zpátky, tak jsem nakonec s ohledem na frontu za mnou vytáhla dvanáct korun v drobných. Vzal jich asi tak čtvrtku a nic... takže jsem naštvaná poodešla, vypadala jsem jako největší debil, co neumí s automatem a až po třetím dalším pokusu, kdy mi konečně vzal všechny drobáky a i je započítal, jsem z něj dostala jízdenku. A to nebylo všechno.

Chtěla jsem tedy zkusit automat na plzeňku na Borech. Právě od něj odcházel nějaký kluk, tak jsem si ho hned zabrala a....byl nějak divně přenastavený (takhle vypadat neměl), na nic nešlo kliknout, za mnou opět fronta, takže jsem tam párkrát promačkala obrazovku a pak zase s podobou největšího debila, co s tím neumí, a hlavně s prázdnou odcházela velmi velmi naštvaná pryč. Ten den jsem už totiž projela přes třicet korun, jelikož ten automat, který nechtěl brát drobný, určitou část spolknul, jak jinak.

Napsala jsem tedy v rozčílení stížnost na PMDP ve smyslu, že automaty na dobíjení karty mi kartu odmítají brát, jeden je zvláštně nefunkčně nastavený a já nehodlám utrácet za drahé lístky, abych objela všechny automaty v Plzni a zkoušela to.
Včera mi přišla odpověď. Opravdu myslím, že mi odpověděli "správně".


Já prostě nevím, jsem blbá já nebo oni? Stěžuji si na nefunkčnost automatů pro dobití plzeňské karty a oni reagují na mou "stížnost na jízdenkové automaty"? Na automaty, které mě vůbec nezajímají, protože mám kartu? Přičemž mě už vůbec nezajímá, že se ruší, protože jsem chtěla vědět, proč mi úplně jiný automat nebere kartu a proč je ten druhý blbě nastavený, takže si nemůžu dobít časový kupón? Ty automaty nejsou stejné, jsou dva druhy a jízdenkové stojí úplně jinde než dobíjecí. Chápete někdo, proč mi v odpovědi cpou všechny cesty jak sehnat lístek, ale na mou stížnost ohledně dobití časového kupónu na kartě prostě neragují?

Ano, vlastně čemu se divím, když mi odpovídal někdo, kdo si hrdě nastavil, že u jeho mailů se bude ukazovat, že je to pan magistr. Divím se, že není MBA. Tedy mladej blbej ambiciózní. Ale třeba to tam jen zapomněl připsat.

Na druhou stranu, mám dobrou náladu. V kapse zápočet z obecných dějin 1, práva a ekonomie 1, zítra snad nebude těžký zápočet kriminalistiky a pak už jen římské právo 2, české dějiny 2 a v lednu dvě zkoušky, z nichž jedna je pro mě snad až moc snadná.



Žádné komentáře:

Okomentovat