22.6.12

Tate/Violet - Better

Po dlouhé době jsem udělala nějaké fanvideo.
Sice mám dlouho nápad na video Stefan/Elena, popřípadě Damon z Upířích deníků, ale ve středu jsem se dozvěděla o seirálu American Horror Story, včera viděla poslední díl, no a hned mě napadlo video s Tatem a Violet.
Původně jsem chtěla jen Tatea a písničku Why, jenže mi tam Violet vždycky nějak spadla, tak jsem to pojala jinak. A mrzí mě, že mi tam nešla vložit ještě jedna scéna z posledního dílu, ale ta se zkrátka sekala, i když jsem použila různé zdroje, takže je to bez ní. Měla být v úvodu a mělo to být, když Tate mluví se synem poslední přistěhované rodiny a říká mu, že nejdřív to byl jeho pokoj a pak pokoj Violet. A na to mělo navázat, co už vidíte, ne s písničkou Why, ale s Better.


A protože se zdá, že youtube video zablokovalo, zde je ke shlédnutí a stažení:


Žádné komentáře:

Okomentovat