1.4.12

Sen, který špatně skončil

Pominu teď to, že v prvním snu se mi zdálo, že jako další v TVD zemře Tyler Lockwood. To by se mohlo stát, ale jelikož je to jedna z dlouhodobých postav, pochybuji o tom. Následující sen byl totiž celkem zajímavější.

Začalo to dosti nevinně. Mluvila jsem s pár přáteli o minulosti a zábavných okamžicích základoškolských let. Dokonce jsme někde vyhrabali starou žákajdu jednoho mého spolužáka (kdo ví proč, ale byl to můj reálný spolužák) a četli si jeho vtipné poznámky, kterými se jen hemžila (v realitě se takovými vtípky skutečně nehemžila). Takový obyčejný humorný den. Zábava, nezávazné tlachání.
Jenže pak se stala nějaká nehoda či útok, to nevím. A Eric Delko skončil politý louhem.

Netuším, co měl polité, ale jestli máte alespoň matnou představu, co louh udělá s lidským tělem, byla to katastrofa. Viděli jste například film Let Me In? Vrah, jenž sháněl malé upírce oběti, si jím polil obličej, aby ho nikdo nepoznal. Byla to forma šíleně bolestivé sebevraždy, kdy mu ta látka prakticky rozežrala tvář, dýchací cesty, jazyk, nos... Nebo i v kriminálce byl jeden takový případ. Dopadlo to hodně ošklivě znetvořenou smrtí a jediná kapička na hřbetu ruky omylem zasažené oběti mu tu ruku nenávratně ošklivě poleptala.

A teď si představte, že Eric tím byl "někde" politý. Neviděla jsem jak a kde. Já tam vlastně vůbec nedokázala jít, byla jsem strachy přimražená na místě. Jako Ann Taylor jsem na to měla plné právo, Eric byl můj a teď se dělo tohle. Dokázala jsem jenom zavolat pomoc.
Nebyla jsem tam ani sama, v tom prostoru, kde se to stalo, postávalo pár lidí, někteří i u něj, ale já tam jít nedokázala. Připadalo mi, že zasažena je i trochu hlava, a navíc jsem nemohla ani přemýšlet. Nebylo to strachem, jak vypadá, ale hrůzou z toho, co se prostě stalo.

Co se ale musí nechat, byl naprosto úžasný zásah záchranářů.
Během chviličky přiletěl vrtulník a ta obrovská rychlost s jakou vyskákali, začali pracovat na záchraně jeho života a naložili ho, mě docela ohromila. Bylo to jako v akčním filmu, ale přesto hodně zlé.

Nevím, jak skončil. Zda to přežil, jestli to zasáhlo obličej, dýchací cesty, oči, co vůbec, nepamatuju si to. Ale bylo to něco strašnýho. Chudáček malej...


Žádné komentáře:

Okomentovat