29.8.13

Let It Burn, Derek - Teen Wolf

Po roce ne Vánoce, ale video. Poté, co jsem sehnala program, který se mi líbí, a začala trochu spolupracovat i s ashampem, jsem se konečně pustila do dalšího videa. Na kontě jich nemám málo, ale rok už žádné nepřibylo, a tak jsem z toho trochu vypadla a rozčilovala se. Výsledek není ale špatný a myslím, že dohromady s písničkou se mi docela povedlo vybrat vhodné scény.

Mělo by to vyjadřovat "stav" Dereka Halea během třetí řady seriálu Teen Wolf a ptát se, kam až to nechá zajít, jestli něco udělá, a stejně tak i u Jennifer alias Julie alias Darach. První dvě řady seriálu jsem nesledovala. Jen sem tam nějaký díl. Ale ta třetí byla vážně dobrá. Dokázala si perfektně udržet napětí a nešlo tam o žádné citové výlevy a pubertální vztahy jako ve většině seriálů pro teenagery. Šlo tu o životy, o krev a vůbec... o to, co je ve videu.



Žádné komentáře:

Okomentovat