1.10.13

Soudní lékařství 2

Soudně lékařská thanatologie

Nevíte, co to je? Já to upřímně taky nevěděla, ale v podstatě je to nauka o smrti. A v dnešní přednášce si tak můžete přečíst co to je smrt, co je smrt klinická a biologická, jaké jsou posmrtné změny, ať už časné, pozdní nebo atypické, a přečíst si něco o nich.
Nemůžu si pomoct, ale dneska se mi fakt několikrát vybavil David Phillips s teplorměrem.

A taky, když jsem dneska viděla ty fotky z piteven s těly, co už dávno začala hnít, bylo docela příjemné, když je vystřídala těla mumifikovaná, a já si řekla, že ty mumie jsou vlastně docela v pohodě, a že se na Imhotepa už budu dívat jinak.
A také, když jsem viděla, jak dopadne obličej mrtvého, který zemře v uzavřené místnosti sám s kočkou, nikdy nechci kočku. I když tehdy by mi to už bylo jedno. Ale stejně. A pes tohle prý skoro nikdy neudělá a radši zdechne hlady.


Jen doufám, že tam nemám překlepy, protože dneska už to bylo s prezentací s "ústním" doplněním, takže to šlo docela rychle.


Žádné komentáře:

Okomentovat