3.11.13

The Sims: Momentky ze hry 12

Mám rozehráno několik her krom rodiny Dereka Halea a kolikrát se stane, že ty jsou mnohem zajímavější a ztřeštěnější. Jako třeba teď a proto vám opět přináším screeny ne z konkrétní hry, ale směsku z několika různých, kde zkouším, co se všechno může stát.

Třeba čarodějnice může měnit simíky v žáby.

Taky v led.

A taky jim zapalovat koudel u zadku.

Ke každé správné čarodějnici samozřejmě patří let na koštěti. K některým i akrobatický.

A pak na scénu můžou nastoupit mimozemšťani.

"Útočí mimozemšťani! Seberou nám děti! I když žádný nemáme!"

Ale mimozemšťani nejsou jedinou zvláštní bytostí. Při setkání s celebritou je po autogramu lačný dokonce i Smrťák.
"Konečně se mi vyplnilo mé celosmrtelní přání dostat autogram od růžové polonahé baby!"

Čarodějnice vůbec rády slaví. Super je si o nějakém svátku pořádně zatrsat i s prskavkama. A hlavně neumyté.

A pak osvobodit ze žabího prokletí kamaráda.

Ale hned ho zase sestřelit dešťovým mrakem.
"Bacha, radioaktivní!"

A co začít pěstovat včely? No to je nápad asi úplně nejlepší.
"Jděte ode mě, vy zrůůůdy!"

A když zaprší, není pro dospělé lepší zábava, než se pořádně vyráchat v louži.

A pak si dát třeba kouzelný bonbon. Jako upírka Gina. Jenže to může mít zcela nečekané důsledky!
"Tady se snad něco pálí..."

"A začíná to solidně smrdět!"

"Áááá to je můj zadek! To je můj zadééék!"

Hasiči sice dorazili...

Ale už bylo pozdě. Přišla smrtka, která udělala svou práci. No a potom se rozhodla si v prázdném domě, kde by ji už stejně neměl kdo rušit, si zapařit.

Jelikož se mi ale upírčin domek líbil a nechtěla jsem o něj přijít ukončením hry, nastěhoval se do něj celkem společenský duch jménem Lucy.
Ta brzy uspořádala večírek a padla si tam do oka s jedním mladíkem.

Nejen, že tančili a flirtovali, ale nakonec spolu šli i do postele. Ale co on? Hned, jak bylo po všem, se takto spokojeným krokem vytratil.


Žádné komentáře:

Okomentovat