23.4.14

The Sims: Momentky ze hry 15: Delko-Speedle

Jak už jsem zmínila minule, vymazala jsem spoustu rubrik se screeny ze Simíků, a s nimi i obrovskou rubriku domácnosti Delko-Speedle. Přišlo mi to správné, protože drtivá většina screenů obsahovala nezajímavé výjevy, které něco znamenaly jen pro mě a blogerku Jeanette Croft, s níž jsem se na vytváření příběhu podílela, ale některé se stále dají trefně okomentovat, nebo zachycují zajímavou situaci, a proto sem znovu přinesu výběr těch nejlepších z dávno ukončené hry.

Nejdřív jsem hrála s pouhou základní, ale brzy jsem si pořídila datadisk Po setmění a hodně jsem se do hraní zabrala, protože nevídaným způsobem rozšířil moje možnosti.

Třeba začalo být možné zajít si na vodnici.

A to, i když jste policajt.

Nebo si hovět ve vířivce...

...či v ní provádět jiné věci.

A nebo provádět spoustu dalších praštěností jako Delko s Danielle.
"Ooo, takhle to jde taky?"
"Mmm...ne, určitě ne."

Prostě...nemám komentář.

"Tyjo ty už nepij."

Konečně jsem mohla vyměnit auta za pěkné motorky pro Speedla...

...a pěkné fichtly pro Jeanette.

Také šlo ukrást koupajícím se oblečení a nutit je pak chodit jen v ručníku. Někdy to ale pro simíky nebyl pohled k zahození.

Dokonalé tělo však stejně schopnosti nevynahradí.
"Tak tohle jsi nikdy neviděla, jo?"

A nevynahradí to ani kuchařské umění.
"Proboha kdes ten hnus sebrala?"
"No kdeby, v popelnici."

"Ty si nestěžuj na to, jak vaří moje žena!"

"Tady, fotografové, jsem cool hvězda!"

...která podpálí i cornflaky.


Žádné komentáře:

Okomentovat