6.5.14

The Sims: Momentky ze hry 16: Delko-Speedle

Já na blog nekašlu, fakt že ne, to přísahám na poslední špetičky cti, co ve mně snad někde zbyly. Jenže přišly zkoušky a zápočty a já tak nějak nemám čas ani učit se na některé z nich, natož vymýšlet a psát články. A ne, že by nebylo co. Mám připravené něco k letošním slavnostem svobody, jenže to je třeba nejdřív upravit fotky a připravit krátké video a to nemám kdy, půjdu na apetit festival, jenže hned poté se budu zase muset učit, mám tu něco k recenzování, jenže přednost dostaly kvalifikační problém s mimořádnými opravnými prostředky trestního procesu.

A tak alespoň přináším druhou část vybraných screenů z domácnosti Delko-Speedle, tentokrát už i z doby, kdy jsem udělala z některých členů upíry. V datadisku Po setmění je to totiž jediná volba a další nadpřirozené bytosti přichází až s Obludáriem, které v době této rodinky bylo teprve hudbou budoucnosti.

Založit si kapelu se čtyřmi různými nástroji však už šlo. A taky se to hned provedlo.

A jak to tak bývá, po vystoupení se pilo a děly se věci.
"Ukaaaž, nech mě šáhnout!"

"Ty ses sápal po mojí ženě? Tumáš!"

"Ty ses sápal po jeho ženě? Tumáš!"

Pokus o nevěru ji dostal tolik, že přemýšlela i nad brutální vraždou klíčem.

Místo toho se ale nakonec jen nechala proměnit v upírku.
Nejprve pokousat od důvěryhodného upíra...

...a počkat, až to zabere.

Situace se ale nakonec uklidnila a jak Speedlovým tak Delkovým se narodilo dítě.

I když ti upíři mi přeci jenom přišli celkem děsiví. A to včetně malého Speedla.

To malá Delková si hned zamilovala hudbu a ráda si trsla, když tatínek cvičil.

To ostatně i tatínek sám i s Danielle a bez ohledu na kolena či jiné části těl.

Někdy se do toho ale Danielle zabrala s takovou vervou, až se Amanda jejím vírovým kreacím vysmála a musela být usměrněna.
"Si fakt myslí, že tohle je tanec?"

"To je spíš tornádo nad New Yorkem."
"Nebuď drzá, nebo tě plácnu!"

Danielle se pak někdy urazila, na pár hodin utekla a aby neumřela hlady, prohrabávala sousedům popelnice.

A aby potíže neměla jen jedna část osazenstva velkého domu, i na Jeanette přišlo období cvokatění.
"No a co ti budu víc povídat, rajče, určitě to znáš samo."

Pánové se proto raději klidili stranou a šli si zahrát šipky. Timova reakce na synátorovy "úspěchy" však přátelskému zápasu moc nenahrávala.

Amandu Delkovou ale nepřizvali, a tak tvrdla u otravných úkolů.
"Bože, cos nám to dal za učitelku?!"

V Obludáriu už to ale opravdu bylo veselejší.
Šlo hrát třeba za vílu a třeba z ní udělat vílího ducha.

"Měl byste chvilku na pár slov o Ježíšovi?"
"Do krytuuu!"



Žádné komentáře:

Okomentovat