12.10.14

The Sims: Momentky ze hry 18: Mysteriovi

I v další várce screenů zůstáváme v rodině založené čarodějkou Bonnie Mysteri. Ta je už nějakou dobu seniorka, a když se konečně nemusí věnovat práci, aby si vystavěla pořádný dům, vrhla se na koníčky.

Jako třeba sbírání hmyzu.

Její syn Kory ale tak nadšený není, zvlášť, když ji nachytá šmíráckým dalekohledem.
"Né! Jen ať to nejsou další mouchy, žádný další mouchy!"

Oba jsou ale milovníci zimních sportů a často se tak vyskytují na zimním festivalu. A tam je možné narazit na lecjaké simíky. Třeba náš starý známý krasobruslař neonacista.


Jakmile se zpráva o neobruslistovi rozlétla, Kory nastartoval vysavač a pádil na festival.
"Přidej, Eto! Přece jsem ti měnil pytlík včera večer!"

Včas to ale nestihl a po jeho příletu už bylo kluziště doménou jiného umělce. Bohužel s oběma nohama levýma.
"Pro zatočení doprava přeneste váhu na pravou nohu... ALE KDE MÁM PRAVOU NOHU?!"

Smrťák má ostatně spoustu podivných zálib.
"Co na mě čučíš, medvěde, já ti Kena nepůjčím!"

"Děkuji za velmi příjemnou noc."
"Pojď ještě ke mně, zavznášíme se ve víru vášně."
"Mami, tvůj novej amant mě děsí!"

Bonnie se však svým synem varovat nenechala a následovala flirtujícího Smrťáka rovnou do hrobu. Kory se z toho zážitku naprosto zhroutil...
"Aaa, má matka! Moje jediná matka! Kde teď seženu novou?!"

...a začal blbnout.
Na večírcích neustále všem vykládal, co zažil (omdlelá dáma v pozadí je jeho budoucí manželka)...

...kompletně změnil svůj šatník...

...začal chodit pařit s mimozemšťany...

...a klidně si nechal vykrást barák.


Žádné komentáře:

Okomentovat