5.2.16

The Sims: Momentky ze hry 23: Matarysovi

Ve středu jsem složila poslední běžnou zkoušku celého studia a už mě čekají jen letní státnice a obhajoba. Takže mám od učení na nějakou dobu volno a kromě čtení knihy se zpověďmi českých deviantů jsem opět rozehrála simíky. V dnešním pokračování příběhů mých rodin, které kvůli nemilosrdné hráčce obvykle celkem slušně trpí, se zaměřím pouze na jeden pár, a to mladou dvojici Valara Mataryse a Darly Matarys (ač mají stejné příjmení, nejsou zatím manželé. On se jmenuje po princi Valarru Targaryenovi, ona po Darle z Hledá se Nemo a příjmení mají po dalším princi Matarysovi Targaryenovi.). Protože i ti docela trpěli, i když se šťastným koncem. Pro dnešní hru. Heh.

Jsou z poklidného městečka, kam se akorát nastěhovalo několik barů a soukromých klubů. Toho využila upírka Darla a vydala se cestou kouzelnických představení, divokého společenského života a moderní současnosti, zatímco džin Valar se rozhodl pro kulinářskou kariéru a nemá příliš v lásce jinou než kuchyňskou techniku. Ovšem šlapalo jim to, vyhovovali si a dokonce plánovali svatbu a rodinu. Takže byli docela spokojení, dokud neuspořádali první pořádný večírek na oslavu definitivního usazení se v Sunset Valley s moc velkým množstvím alkoholu pro Valara. A jeho hosty.

'To myslí vážně? nejdřív s ní půl večera tancuje, pak s ní začne flirtovat a já si mám pokecat leda se zkaženým lososem?'

Ale i když si vlkodlačí svůdnice všimla čím dál zběsilejšího výrazu v Darlině tváři, Valara to nezastavilo. A to už Darla nevydržela.
"Macku, co je, proč se najednou mračíš?"
"Macku? Tak ty jí říkáš macku?!"

"On jí říká macku! Co jsem komu udělala, že musím žít s takovým chlapem, co mi nechá na zábavu smrdutýho lososa, stromeček ozdobí měsíc po Vánocích a ještě jí říká macku?!"

Není proto divu, že všechno rychle vyeskalovalo.
"Teď uvidíš, jakou ti dám facku, macku!"
'Hmmm, neměl bych radši zmizet?'

"Já s ním chtěla mít dítě!"
'Jo, měl bych. Jako duch.'

"A ty ho necháš šmatlat div ne až... jak si to představuješ?!"
'Toliko k večírku pro místní hvězdy...'

Darla pak nestoudnou sousedku rychle vyprovodila. Či spíš ona utekla dřív, než došlo na zuby. Jenže Valar posílený alkoholem se ještě loučit nechtěl a pustil se do své přítelkyně taky pěkně zostra.
"Co si to vůbec dovoluješ, takhle vykopnout MOJE hosty? Jsi fakt jenom obyčejnej krvesaj, buď ráda, že nemám po ruce kůl!"

A pak všemu nasadil korunu. Nebo poslední ránu. Doslova.

Darla však nikdy nepatřila k submisivním nebo snadno vyděsitelným ženám. Valar sice byl opilý, ale tohle už mu nehodlala odpustit. Od onoho osudného večera tak musel nekompromisně spát na gauči...

...a přestože si uvědomoval svou obrovskou chybu a snažil se udělat všechno, co by mohlo Darlu potěšit, pořád nic nepomáhalo. Například jí dobrovolně dělal asistenta během kouzelnických představení, i když tím značně riskoval.
"A přichází doslova hřeb dnešního večera, vážení diváci! Vstoupí jako jeden, v kolika kusech však vyjde ven?"

'Doufám, že sis špatně stoupnul, bastarde...'

"Voilá! Přichází moment pravdy! Uvidíme krev?"
(Podle jejího výrazu se na ni velice těšila.)

"Bohužel, náš dobrovolník skutečně přežil!"
"Skoro jsi mi podřízla krk, ty cvoku!"

Nebo Darlu dokonce bral do klubů a barů, i když takové prostředí vyloženě neměl rád a věděl, že je v podobných aktivitách naprostý zelenáč. Ale Darla ho nešetřila ani tam. Celá hra shuffleboardu byla vlastně jen jeden velký výsměch.
"Hahaha, to je všechno, na co se zmůžeš?"

Nelze tak Valarovi zcela vyčítat, že zatoužil praštit Darlu znovu. Ale držel se statečně.
'Ignoruj to, ignoruj to, zabít ji můžeš až po svatbě, jinak bys nedědil!'

Jenže to byl okamžik, kdy Darle došlo, že má doma prostě zoufalce a už ji to nebaví.

Vzala své věci a zavolala kamarádovi, jenž vlastnil jeden bar, jestli by u něj nemohla nějakou dobu přespávat. Ten samozřejmě hned souhlasil a ochotně ji vyslechl. Při tlumených světlech a s vínem...
Což však Darle nepomohlo tak, jak si představovala, a tak vyrazila do jeho baru, aby zkusila něco tvrdšího. A tam ji čekalo překvapení, které pochopilo, že už má samo všeho dost.
"Ježiši on je snad úplně všude!"
"Já se sem přišel jenom nalejt, ženská!"

"Jo, asi máš pravdu, nebudu si tě všímat. Ostatně už o tebe ani ten tvůj párek stejně nestojím."
"Má pravdu, proč by se dál zabývala tebou, taková holka rozhodně nezůstane na ocet."

"Tady se můžeš mrknout na naše vířivkový selfie ze včera, abys viděl, jak nezůstala. Koukej, hele, kam koukáš, tady to je, koukej."

Ovšem naštvaný a zděšený Valar netušil, že jde jenom o trik, protože pan majitel má úplně jiné choutky a upírka je na něj málo po smrti.
"Já tomu nemůžu uvěřit, ke mně se ani nepřiblížíš a k němu si rovnou vlezeš do vířivky?!"
"Jo, Darlo, už se láme, skočil nám na to! Neví, že jsem ten nekrofil, co ho tu hledá policie!"

Na tu chvíli Darla čekala.
"Takže ty si v klidu smíš flirtovat s jinou mně přímo před lososem..."

"...ale jakmile to vypadá, že bych to udělala já, tak bys ho hned ukřižoval?"

Valar si pak konečně uvědomil, že se choval jako idiot, s Darlou všechno nadobro smázli, dokonce objednal luxusní limuzínu...

...a doma už byli jako dvě hrdličky. Se zubama.


No a pak si Valar řekl, že si to ještě pojistí. Prsten za dvacet tisíc přece nemůže odmítnout a on bude mít dědictví v kapse.


Žádné komentáře:

Okomentovat