Druhá část mé reakce na nejnovější počin TV Prima navazuje přesně tam, kde jsem skončila. Na přelomu prvního a druhého dne plného dobrodružství hlavních postav, dědičného prince s divokou, nečesanou parukou, a Élišky ze mlej-marmeládovny. Ona má v současnosti otravné problémy s penězi a zakázkami, on v minulosti s náhodnými skoky o tři staletí po elixíru přemisťování. Oba a všichni okolo zní jako ochotnický soubor na výletě na Kokořín poté, co režiséra i scenáristu zamkli do sklepa, obraz tento pocit silně umocňuje, a ani hudební podkres stále nepomáhá v rozhodnutí, jestli je to přihlouplá pohádka, nebo se fakt berou vážně. Už ale nezdržujme, pojďme se podívat, co přinesl další den a druhá polovina dílu. Ožení se Damián s ošklivou princeznou? Zaujme Eliška arabské šejky svými superhrdinskými chvaty? Odhalí se ilegální spermabanka? To se dozvíte v tomto článku, jenž vychází k šestnáctému výročí řádného spuštění tohoto blogu (ještě ve verzi na blog.cz)!
Elišce hned ráno ruší objednávky, její společnost má zachránit arabský trh. S marmeládou. Rakytníkovou. Dobrá? Na druhé straně časové osy hned ráno konsternovalo pruskou princeznu, jak její nápadník pan Damián nečekaně mizí, a nechává se zabavovat jeho sestrou, princeznou instagramovou. Zabavuje opět velice nedobovou, mumlavou mluvou moderní holky. Damián se proto pokusí za své chování omluvit. Za její ne, i tak to vypadá, že se udobří, vše bude v nejlepším pořádku... když tu zazní výbuch! Damián a jeho sestra se letí podívat, služebnictvo se ani nehne. Celkově se na tomto zámku služebnictvo nepředře, panstvo si tam většinu věcí, u kterých by jim asistovalo, nebo kterou by rovnou dělalo za ně, zařizuje samo. Mám neodbytný pocit, že autoři nevychytali, k čemu takové služebnictvo na zámku bylo, jak by je měli neustále za zadkem v hojném počtu, jak by takový zámek jinak vůbec nefungoval, a že by to opravdu nevypadalo jako dnes, jenom v nepohodlných kostýmech. Zkrátka služebnictvo nebyli generičtí Simíci nebo kolemjdoucí z GTA.
Nebo jsou sloužící už jen zvyklí na Matoušovy pokusy, protože i tohle byl jeden z nich. Opět nepovedený. Jen správce to vyvedlo z míry, nasranej vletěl do knihovny, kde má Matouš laboratoř, a chce, ať své pokusy vyhodí. Tedy... to říká. Jeho tón naopak předvádí nevzrušené čtení z čítanky. Vůbec nikdo tam moc neprojektuje emoce, nevžívá se do role, nepředvádí svou postavu, však víte... nehraje. Matouš je z toho zoufalý, Damián ne. Líbilo by se mu, kdyby bylo po všem, hlavně po jeho nečekaných cestách do budoucnosti. Nejde ale jen o to, jak mu vysvětluje Matouš. Shání přece i kámen mudrců a elixír života! Pochopitelně, je to alchymista, co jiného by alchymista měl shánět, ne. Tak se tedy nakonec rozhodnou Matoušovu laboratoř zachránit, ideálně než se do věci vloží zbožná tetička Terezie, kterou na svou stranu přetahuje intrikánský správce. Sice jsme to vůbec neviděli, neslyšeli, nic to nenaznačovalo, správce byl v záběru 15 vteřin, tetička vůbec, ale budeme mu věřit. Stejně jako budeme Damiánovi věřit, že náhle chce laboratoř zachránit, když o pět vteřin dřív si oddechl, že je po všem. Kdyby někdy hrál i obličejem, aby se dalo poznat, zda změnil názor a není jen prkenný schizofrenik, docela by to prospělo.
Matouš se k tomu obává, že správce ho chce vystrnadit a získat pozici jeho otce. Tu taky neznáme, také jsme k tomu neviděli žádný náznak, stejně jako jeho otce, vlastně nevíme, proč bychom měli mít správce za intrikánského, ale také mu budeme věřit. Normálně se totiž pracuje s rozvojem postav a jejich motivů, což se postupně ukazuje, necpou se takhle na sílu a narychlo. Jenže tady raději pořád všechny informace a vysvětlování tlačí do špatně napsaných dialogů, místo aby je organicky ukázali a nechali plynout. Asi jako kdyby při příjezdu Roberta Baratheona na Zimohrad Ned Stark namísto pokleknutí hlásil "Vítej Roberte, králi Sedmi království, z nichž jsem jednoho, Severu, správcem a strážcem ve tvých službách již od dob naší rebelie!" Tohle přece všechny postavy dávno ví, nedává smysl, aby to na sebe pokřikovaly. Divákovi to má vyplynout ze situace, pokud ho nemá autor za blbečka, co to jinak nepochopí. Mohla bych ty dialogy přepsat? Napadá mě hromada vylepšení bez velké práce.
V současné marmeládovně zatím taky nastává drama. Stíní tam jakýsi Milan, chce si něco zamračeně vyjasnit s nervozní zaměstnankyní Jolanou. Která chce, ať jde pryč. Je to její bývalý, vyhrožuje, jak jí sebere děti (takže tuhle chtěl Eliščin Martin poslat na pracák, ať ji živí alimenty), a tváří se jako udejchanej buldozer. Neřekl, co konkrétně si chce vyjasnit, po Jolaně akorát plive, jak je nemožná, abychom si byli jistí, že nemožnej a zlej je on. Aniž by ostatní dělali víc než stáli a čuměli, jak tam vyhrožuje a promenáduje se po výrobně marmelád. Má nějaký průkaz, aby mohl do potravinářského provozu? To mu nikdo fakt neřekne ani bú, natož že tam ze zákona nemá přístup? Oh však já zapomněla, ta naaranžovaná kuchyně, kde se evidentně nikdy nevařila ani voda, natož marmeláda, je jen krytí, jak už odhalil i šokovaný princ Damián (o tom více v předchozí části), tak to asi nevadí. Jen vůbec nechápu, co tahle scéna měla znamenat. Nakonec se nevymáčknul a odešel. Oceňuji pokus pro jednou ukazovat, nevysvětlovat něčí charakter, ale pokud to nic samoúčelně nepřinese, je to stejně mizerné.
A Matouš a Damián maj taky průser, ke strejcovi to nestihli, správce je předehnal. To asi tu laboratoř nezachráníte, pánové. Správce z toho má radost. Teď teprve dal i divákům najevo nenávist vůči Matoušovi, jen hrozně blbým způsobem. Měli je jinak rozestavět a nechat správce lísat se k Damiánovi, počkat, až se otočí, a utrousit potichu k Matoušovi svou škodolibou repliku. Ne se lísat k Damiánovi a obratem z toho stejného místa přímo před Damiánem hlasitě poslat Matouše do hajzlu, aniž by Damián hnul brvou. To docela dobře ilustruje další problém seriálu, naprostou absenci subtilnosti, rafinovanosti, jakýchkoli chytrých machinací, veškeré dvorské i podnikatelské atmosféry. Všechno všichni říkají a ukazují napřímo, otevřeně, prvoplánově. Nikdo neuvažuje dál než k dalšímu záběru, nikdo se to nepokouší rozvinout do reálně působícího světa. Prostě jako pohádka, kde si dáváte záležet, aby i desetileté dítě pochopilo každou scénu.
No a i Eliška má schůzku. S těmi Araby. Jeden v obleku vypadá normálně, druhý s tradiční pokrývkou hlavy jako Fiala, jemuž hodili na hlavu utěrku. Asi nějaký imigrant na Blízký východ. Eliška se je snaží zaujmout, Jolana vedle zatím vrací kostýmy z včerejšího focení. Opět v provozovně, kde nějaká další zaměstnankyně nezúčastněně míchá marmeládu. Velmi hygienické. Asi nějaká nová příchuť. Ovšem na scénu se vrací Milan, ještě zuřivější než dřív! Zatímco zaměstnankyně dál nezúčastněně míchá marmeládu. Řve! A zaměstnankyně dál nezúčastněně míchá marmeládu. Tenhle komparz je stejně simíkovský jako zámecké služebnictvo.
Damián k tomu opět mizí, tentokrát s pečeným kuřecím stehnem. Pochodoval s ním po přijímacím salonku, neboť v roce 1750 a nějaké drobné, jak nám prozradil velmi užitečný vypravěč, se jako občerstvení při čekání na audienci zásadně podávaly tácy pečených kuřat bez talířů a bez židlí. Nicméně mám hypotézu, pečená kuřata při přemisťování mizí ještě na třetí místo, protože když se pak Damián znovu objeví, po kuřeti ani vidu.
Zpátky současnost. Končí jednání s Araby, když tu je přeruší řev odvedle. Milan napadl Jolanu! Ale žádný strach, Eliška vyráží na záchranu! Vrazila dovnitř jako uragán, chlap od kostýmů natáčí na mobil, ostatní stojí kolem a čumí, ona zouvá boty a bez okolků stopadesátikilového Milana zmlátí. Tedy choreografie byla obzvláště pomalá a nekontaktní, Milan se zhroutil na zem, jakmile k němu přiblížila ruku, a potom zkoušela neúspěšně startovat motorovku, jak škubala tou druhou. Jo...aha, to mělo být jakože mlácení pěstí. Já nevim, já tak startuju motorovku. Načež se zvedla v oné velice proslavené póze s rozervaným vrškem šatů a v zelené podprsence. Sice se nikdo vršku jejích šatů ani nedotknul, takže buď byly tak levné, až se rozpadají, nebo si je rozervala sama, ale určitě je to působivé. Hlavně pro konsternovaného Araba a Fialu s utěrkou. Milan si to však nenechal líbit, v nestřežené chvíli popadl náhle se zjevivší tyč, fláknul Elišku po hlavě - a to už si nenechal líbit ani Damián, dosud šmírující ze skladu! Nejdřív mu zmizí pečené kuře, teď tu nějaký pobuda mlátí mlynářku a čeleď! To tak! Přetáhl Milana naplocho mečem, stáhnul mu košili a zdrhnul. Urozený hrdina. Tahle bitka se oprávněně stala meme, protože z vážné akční scény udělala brutálně vtipný kus. Zoufale. Kromě tří postav všichni stáli jak Y, Eliška se ani nepřiblížila uvěřitelnému úderu, Milan musel padnout sám od sebe, do toho tam vrazí rousatej týpek s mečem, nikým to nehne, nikdo nereaguje a svět si pamatuje jen vypadlá prsa Emmy Smetany. K dokonalosti chyběl už jen záběr na marmeládu.
Nicméně zatímco Damián zvládl násilníka, Matouš se po správci konečně dostal ke knížeti. Toho štve, že ohrozil výbuchem vzácné rukopisy. Tak proč jste mu dali laboratoř do knihovny? To je zámek tak malej? Možná, nevysvětlí, jestli je většina zámku na oko nebo většinu komnat zaplnil sbírkou lega, jsme okamžitě zpátky u Elišky. Chtělo by to střihy po delších scénách. To by umožnilo i lépe poznat život na zámku, aniž by museli podrobnosti na sílu strkat do dialogů. A mohli by škrtnout vypravěče. Eliška je rozlámaná v křesle, prsa pořád venku, chladí jí hlavu. Arabové odešli, policajty Jolana nechtěla, Milan utekl, Damián taky. Co s tím? Elišce se z nějakého důvodu zdá Damián hezkej. Jako mušketýři. No... asi z jaký verze? Proti gustu nic, ale ty rousy mu ubírají skoro víc než smradlavý nohy.
Znovu se ale už v tuto chvíli nesetkají. Damián se schoval na záchodě. Všechny cesty vedou na záchod, to máme po staletí společné. Zaujatě zkoumal toaleťák a pak objevil na magazínu na stolku vedle pisoáru velkým písmem 2023. Hned mu došlo, že to znamená rok, aniž by to z čehokoli vyplývalo. Filuta. Už mu ale nedošlo, proč vypadá současné spodní prádlo jako koňská ohlávka, když ten magazín otevřel. Magazín plný provokativních fotek modelek v erotickém spodním prádle... na pracovních záchodech... vedle pisoáru... hele, že Eliška tou naaranžovanou, neposkvrněnou marmeládovnou kryje nelegální spermabanku, a proto to Milana tak sere? A po tomto zážitku se Damián zase vrátil domů.
Matoušovi konečně dali nehořlavou laboratoř a diví se, že Nostradamus se spletl, v roce 2012 přece má končit svět... ach jo, vždyť to ani neříkal. A pánům je to stejně nakonec docela jedno, protože na všechny objevy o budoucnosti se tváří jako já, kdybych někomu popisovala zpívající záchod z Tokia. Eh, nebo ne, i ten záchod bych popisovala zaníceněji. Tohle je jen mírný zájem, jenž jim vydrží půl minuty. Chlapci z 18. století a nějaké drobné by rozhodně reagovali zmateněji, vystrašeněji, v kontextu své výchovy, dobového přesvědčení, poznatků, ne jako salonní turista současnosti, který poprvé zkusil očekávané VR! Na druhou stranu se mi líbí, že Damián si stále myslí, jak cestuje do mlýna, protože Eliška je Mlynářová, a jeho rozporuplnost, že Eliška je atraktivní, ale hrozně vulgární a bez mravů. Také zjišťujeme, že Damián mizí na stále delší dobu, a že o to nestojí. Po všech těch zážitcích se raději rozhodl oženit a plnit své povinnosti. Sice to, co se mu děje, přijímá extra vlažně, scénář, režisér ani herci do toho nic moc nevkládají, ale chápu ho.
A další den zpět u Elišky. Milan ji chce žalovat o odškodnění. A Araby ten bordel odradil. To vypadá zle. Asi budeš muset prodat tu svou luxusní třípatrovou Babišovu vilu v centru Prahy, holka, když nemáš peníze. Nebo možná ne, její přítel Martin zkusí něco vymyslet. Schválně, koho pošle na pracák teď? Damián zase chystá koně a diví se, kdo s ním chce náhle mluvit. Císařovna? Ona už dorazila, že si toho nevšiml? ...Damiáne, myslíš, že by přijela v utajení? Že by se namísto ohromné družiny, služebnictva, patolízalů, davů a randálu každý krok cesty, na váš zámek vplížila potichu nad ránem? Že autoři netuší, jak probíhal každodenní život monarchů, to už jsem si zvykla, ale že to netuší ani ten monarcha? Ale nakonec ne, chce s ním mluvit jen jeho nastávající, pruská princezna Frederika. Vyjadřuje stejné obavy z jejich budoucího soužití, jaké má on, a tento jejich rozhovor zněl velmi upřímně, na místě, zkrátka dobře. Sice obavy, jestli si spolu budou notovat, úplně nejsou podstatné pro politickou svatbu v monarchii, ale líbilo se mi, jak k ní oba začali přistupovat, shodli se, že upřednostní říši a pokusí se spřátelit. Byla to milá scéna, oběma dala určitý charakter, Frederika je mi sympatická. Akorát zvedá sukně, že by kdejaký pán omdlel. Proč se nějakého historika nezeptali na dobové mravy?
Takže Damián vyřešil své manželství. Eliška k tomu promptně vyřešila hrozbu žaloby. Rvačku mají natočenou, dokonce je virál, takže mají důkaz o vině Milana. To nemůže vyhrát. Tak se na tu nahrávku sama podívá. "Tyjo, to je ten exot, žejo?" komentuje v jednu chvíli. ....ty jsi v té scéně byla taky, tak co se divíš? A jde na oběd s Martinem, tak že by vyřešila i ostatní finance? Zdá se, Martin přitáhl svého známého, který by Eliščinu společnost odkoupil. Ovšem Eliška nechce a nikdy nechtěla. Překročil hranice. Asi začíná mít Martina plné zuby. On jede tvrdě na peníze, ona i na sentiment a chce si udržet rodinné prostředí. To už je celkem seriálové klišé, ač Eliška aspoň hledá i jiné cesty, nečeká na modré z nebe. Tahle dynamika jde, ne že ne. Současnost nenatočili tak mimo. Zatím i pomáhá, že v ní tráví omezený čas. Na houby jsou hlavně kulisy a většina herců, ale marmeládovna s vágními finančními problémy a odlišné názory na to, jak by se měly řešit, není těžké psát. Na rozdíl od Milana, Martin není žádná karikatura, zní dost reálně a jo, funguje to.
Zato Damián je spokojený kompletně. Nikam nezmizel, princezna Frederika se mu začíná zamlouvat, mají pár společných zájmů. On nakonec nebude takový jelito, jak se zdál na začátku. Během dílu mi postupně dali důvody si ho trochu oblíbit. Jen ten hřeben stále potřebuje! A mají mít večeři s císařovnou, tudíž je jasné, že Damiánova pohoda nevydrží. Po krátkém prostřihu na Elišku po práci zase mizí, rovnou do Eliščiny Babišovy vily. Proč zrovna tam? Nejdřív na jakýsi dvůr, potom do provozovny, pak vila? Nevíme, je to naprosto náhodné. Ale konečně ho učesali před tou večeří, vidíš, že na hřeben nakonec máš. Ve vile se pak seznámil s babičkou, která se vůbec nenechala vyvést z míry princem, radši si s ním zatancovala. Má být excentrická, trochu pomatená, tuším, že v dalších dílech pro něj bude důležitou pomocnicí v moderním světě. Taky má dobré hlášky. Mohli by si rozumět. Navíc tahle herečka hraje slušně, to už je asi... druhá? První a půl?
Vypravěč nám zatím říká, že mládencům ještě potrvá rozlousknout, jak to s přemisťováním funguje. Aha, to bych nečekala! On je tam tak užitečnej! Stačilo by napsat pár lepších vět, maličko upravit scénu a nemá, co říct. No, on nic užitečného neříká ani tak. Ani Eliška už nemá zájem o žádné vyprávění. Damián jí leze na nervy víc než Martin, chce vědět, co dělá ve vile. Podle pomatené babičky je to nový nájemník, Damián netuší, o čem to melou, proč jsou na něj tak nepřípustně drzí, takže stojí, civí a říká, jak se nedají vysvětlit divné věci, které se mu dějí. Tohle... není šlechtic, ale amatér, co si myslí, že takhle by vypadal znuděnej šlechtic. K tomu se Eliška a babička pohádají, jestli je Damián cool, creepy nebo cringe. To byl... dialog jako víno. Cringe víno.
Matouš se zatím v minulosti modlí k vládci všech pekel Adonajovi... Vládce všech pekel? Víte o tom, že to je starozákonní hebrejské oslovení Boha? Toto naprosté faux pas, jakého by se učenec v 18. století sotva dopustil, tedy přičteme Matoušově zoufalství, protože Damiána už začínají shánět k večeři a on nikde. A svoje plazení po podlaze před Adonajem vládcem pekel vydává za cvičení, které potřebuje, protože nemá tolik pohybu jako urození pánové. Eh... kdo to psal? To podle vás šlechta chodila do posilky, že ve svém pohodlném životě měla o tolik pohybu víc než poddaní? Jestli ale nepomůže Adonaj, pekelník nebo fitness guru, Damián by mohl být v opravdovém průšvihu, a nejen doma. Eliška ho má za cvoka, jenž ji pronásleduje, aby ho přijala jako nájemníka. Damiánova naprostá neschopnost vysvětlit cokoli ji v tom jen utvrzuje. A vážně zní divně. Ne jako člověk, který se chce ospravedlnit a urovnat nedorozumění, spíš jako vyzkratovanej robot, kterej to nedorozumění potřebuje co nejvíc protáhnout. V tuhle chvíli už vůbec nevěděli, co do scénáře napsat, tak tam všichni jenom koktají a točí se dokola.
Střih. Pro předěl mezi scénami teď už podruhé zvolili letecký (dronový) záběr nádvoří zámku. A už podruhé tam v náhodných směrech vycházkovým znuděným krokem bloumá několik lokajů. Je to hrozně vtipné, přímo vidíte, jak dostali pokyn chodit odnikud nikam. Prostě Sims služebnictvo. Uvnitř jsou ale už všichni nervozní, že se Damián nevrací, když císařovna má dorazit každou chvíli a vůči princezně Frederice je to neslušné. Prý si ho Frederika bude muset lépe vychovat, jim se to nepovedlo. Tedy strejčku a tetko, neměli byste ho spíš vychvalovat do nebes, aby ho princezna chtěla, než ho pomlouvat? A Damián je taky nervozní, Eliška zavolala poldy. Už jim dokonce šla otevřít. Až teď Damián konečně mizí, přímo před babičkou. Takže ho nenajdou a podezírají babičku z Alzheimera a nepovoleného otevírání dveří. Nutné si zopakovat pravidla důvěřivého důchodce, jako že důvěřivý důchodce nikomu nevěří. ...jo, však proto je důvěřivý, ne?
Ani Damián a Matouš už nedůvěřují ničemu, chytnou příležitost vyhnout se skandálu za pačesy a uhání na večeři. Poskoky a přískoky, za zběsilého vrážení do nábytku, pokřikování na sebe po chodbách... kdybyste normálně šli, jste tam rychleji. Konečně ale dorazí do sálu, Damián krokem jako když překračuje rokle zamíří k Frederice, omluví se a už hlásí příchod hlavních hostů! Císař-eh? Celou dobu mluvili o císařovně. Císař František I. Štěpán v doprovodu Marie Terez-... takže oni dokonce úplně přehlédli, že to Marie Terezie má titul císaře a ONA je vládkyně? Oni hlásili císařovnu Rakouska-Uherska jako pouhý doprovod jejího méně urozeného a nevládnoucího manžela? Tak to je konec, co už nezachrání ani vypravěč, ani náznak, jak záhadně opět rozcuchaný Damián později zase zmizí do Babišovy vily. Mě vomejou!
Když si to tedy shrneme, každou časovou linii zvlášť. V současnosti není moc co zkazit na dosavadní zápletce. Ani dialogy nejsou špatné, jen místy hluché. Eliška a její babička hrajou docela dobře. Ostatní silně pokulhávají, ale ztratí se to díky tomu, že se tam neodehrává vše a že herci můžou být celkem sami sebou. Horší je režie u vypjatých scén, ta rvačka byla naprosto příšerná. Katastrofální jsou kulisy a kamera. Prakticky totožné jako obvyklá produkce Primy, exteriéry vypalují oči, interiéry jsou umělé showroomy, místo aby tam naaranžovali provozní nepořádek, jaký by ve skutečné kanceláři a provozovně byl. Kvůli tomu všechno působí uměle a hodně to podrývá snažení herců. Průměr na Primu, dost podprůměr na TV obecně.
V minulosti je to ale katastrofa celé. Scénář nefunguje, občas vrazit spisovný nebo zastaralý výraz do dialogu evidentně psaného současným stylem a vydávat to za realitu císařství, tahá za uši. Nikdo hercům ani režii nehlídal, aby se vyjadřovali a pohybovali jako rakouskouherská šlechta. Nikdo si nedělal hlavu s tím, jaké tehdy byly mravy, jak fungovalo oblečení, život na zámku, jaké měl kdo povinnosti, co by kdo realisticky dělal ve zobrazené situaci. Zahrnuli naprosto šílené faktické chyby. K tomu v této části nikdo nehrál, všichni jen nezúčastněně přednášeli své repliky. Kamera byla ještě horší. Měli použít filtry, aby zámek nevyvolával dojem sobotního trekového odpoledne po českých památkách, exteriéry jim totálně přepálilo ostré slunce, ani na chvíli jste si je nespletli s historií. Interiéry byly neautentické zase kvůli mizerné interakci herců s prostředím, a to ani nepočítám simíkovský komparz. Jediná věc nepůsobila věrohodně, nemohli jste být na pochybách, že tohle je představení a ne snaha o přivedení roku 1750 a nějaké drobné v život. Jo a vypravěč komentující Ano šéfe! byl mimo úplně, použili ho vedle nepřirozených dialogů jenom, aby nemuseli šikovně a v náznacích odhalovat, kde to jsme, ale aby to mohli prostě rychle vyblejt.
Tohle tedy není propadák pro totéž, pro co mnohé jiné zde uvedené seriály. Tedy zápletka je dobrá a postavy nejsou jenom banda naprostých idiotů, kolem nichž neexistuje špetka logiky. Je to propadák pro naprosto odpadní zpracování po přípravné a technické stránce a pro mizerné herecké výkony. Když bych i já scénář přepsala o 100 % líp, když i nadšenci bez rozpočtu natočí na youtube dobový skeč s mnohem lepší atmosférou, tak už je to hodně špatné.
Mé hodnocení:
Přiznám se, tvou stať jsem četla jen dopoloviny.😖dík, že vím, nad čím neztrácet čas.
OdpovědětVymazatMám pocit, že jsem ukázku zahlédla snad na tiktoku, kde byla fakt šílená a neuvěřitelná scéna. A skoro všude slyším, jaká je to blbost. Určitě na to koukat nebudu. Jediný český seriál, co sleduji je Jedna rodina, jinak vůbec.
OdpovědětVymazat