10.10.10

Sen Criminal Minds

Nikdy jsem ve snu nikoho nezabila. Až do dneška. Myslím tedy, že v mých snech už se odehrálo asi všechno.

FBI pátrala po sériovém vrahovi, který si oběti vybírá docela záludně - pořádá falešné konkurzy s velmi omezenou účastí, nevím už na co - k pohybu používá velký obytňák a jeho podoba není FBI neznámá. A jakousi shodou okolností jsem na něj narazila. Na ten vůz a viděla jsem i jeho. Okamžitě jsem zmizela a zkoušela volat, ale policie - nikdo to nebral, univerzální tísňové číslo - nikdo to nebral (dispečinky nejspíš měly hromadnou nelegální pauzu), Hotchner - nebral, Morgan - nebral. Na další členy FBI jsem čísla neměla (to nevím proč), tak co dělat. Chtěla jsem alespoň zkusit vysledovat, kam má vrah namířeno nebo co chce dělat, jenže ani v tom jsem nebyla profík.

Navíc zrovna odjížděl, tak jsem zkoušela volat znovu, ale linku mi obsadila babička, která se musela dlouho vykecávat, a proto jsem prostě natajno nastoupila a odjela s tím vrahem a jeho komplicem.
Zastavil na místě asi o 10 km dál. Já se vypařila z vozu a chtěla znovu zkoušet volat a zjišťovat co hodlají bezpečnostní složky dělat. Jenže oba vystoupili a vrah si mě nakonec všiml. A začal po mně střílet.

Vystřelil několikrát a pokaždé mě trefil do břicha, takže jsem ležela na zemi, on si stoupl nade mě a chtěl vystřelit naposled. Ale ejhle. Já měla vestu a jemu selhala pistole. Takže jsem se zvedla a rychle mu jí vyrvala. Nečekal to, tak to šlo dobře, ba co víc, najednou mohla zase střílet. Byl v ní poslední náboj a ten ho trefil přímo do hlavy. Z nějakého důvodu jsem se ale bála, že ještě není mrtvý, protože měl "schopnost" vypadat mrtvě a pak se zase někde objevit, a ke slovu se přihlásil i jeho komplic. Byl to však poseroutka od pohledu, jinak si nejde vysvětlit, že jsem vyhodila zásobník a chtěla vzít plný, co měl vrah u sebe, a když viděl tu pistoli i s očividně PRÁZDNÝM zásobníkem, utekl.

A ne že by teď někdo ty telefony už bral, takže jsem prostě nasedla do vrahovy dodávky a rozjela se k ostatním. Nutno podotknout, že v tom snu jsem byla rozhodně lepší řidič než v reálu, ale stejně mě bolelo celé tělo a téměř jsem to napálila do auta jednoho z FBI, když jsem parkovala. Najednou totiž na prázdné ulici, kde ten obytňák předtím stál, bylo doslova srocení těch, kteří snad neumí zacházet s mobilem.

Vyskočila jsem z dodávky a šla přímo k nim. Morganovi jsem odevzdávala vrahovu pistoli, komplicovu pistoli, ještě jednu malou a jeden revolver. Díval se hodně divně. Když jsem jim pak řekla, co se stalo, díval se ještě divněji.

Nakonec jsem tam zůstala s Emily, která mi vysvětlovala, že chtěli připravit volavku, jenže jim vrah mezitím zmizel. Proto jsem se možná nemohla dovolat. Stejně mi to přišlo zvláštní. Taková mírně neschopná policie a nezodpovědní federálové? Nakonec to ale dopadlo lépe, protože se vrátil Hotch, tomu jsem měla říct jestli umím zacházet s pistolí (ne, ale nějak to nebylo tak těžké) a víte co udělal na konci improvizovaného výslechu? Normálně se usmál. Jak nečekané.


Žádné komentáře:

Okomentovat