25.4.11

Nejdražší upírek

Oba následující obrázky jsou ze Simíků. A na obou jsou upíři - tedy upíří dítě a upíří žena. Vlastně jsou z jedné rodinky. Ale oba jsou laděny úplně jinak.

Nejprve se mi povedlo pořídit pár pěkných screenů Erica Delka a jeho dcery Amandy. A přestože byl Eric před svatbou pořádný sukničkář, teď je z něj oddaný tatínek, který svého miláčka nedá z ruky.

Na pozadí je přitom Amandin pokoj, takže jsem nijak zvlášť ani nepotřebovala žádný doplňující obrázek, jen jsem to v Ericově případě trochu dost přehnala s barvami, protože ve skutečnosti je i v simících odstín jeho kůže spíš do hněda a ne do solárkového oranžova.

A v druhém případě jsem se rozhodla pro Danielle Delko, Amandinu matku, z níž se po zásahu proměněné Jeanette stala upírka. A protože upíři se můžou živit buď výrobky z plazmového ovoce nebo simičí krví, vydávají se občas na lov.

Tady jsem už ale použila stažené pozadí, protože žádný takový příhodný hřbitov se v Sims nenachází. A už vůbec tam západ slunce není tak nádherně krvavě rudý, aby k Danielle ladil.

Pro plnou velikost otevřete obrázky na nové kartě.


Žádné komentáře:

Okomentovat