26.6.11

Speed wallpapery

Tim Speedle nikdy nepatřil k mým oblíbeným postavám. Přesto jsem si ho ale vybrala jako další objekt pro grafické hrátky.

První wallpaper s Timmym je o dost větší, než obvykle moje wallpapery bývají, a pro jeho plnou velikost ho otevřete v novém okně.
Dala jsem dohromady jeho a dvě scény z pohřbu, přičemž to má působit, jako když právě odchází "někam tam do dálky". Text je z písničky What hurts the most. A vyšel opět úplně jinak, než jsem na začátku plánovala.

A v druhém jsem si pohrála se čtverečky a obdélníčky, do kterých jsem sladce obyčejného a už mrtvého Tima, který však určitě patří k původnímu nezapomenutelnému týmu CSI: Miami, uzavřela. Jen mě mrzí, že mi nedošlo, že nápis Tim Speedle můžu místo neustálého ořezu zmenšit, a tak není vidět úplně celý.
Pro plnou velikost taktéž otevřete v novém okně.



Žádné komentáře:

Okomentovat