12.12.11

Akční UFO a Korejci

Nepamatuji si moc začátek, takže ho vynechám a budu vám celý sen vyprávět až od chvíle, kdy jsem v nočních hodinách stála na naší vlakové zastávce. Byly to dny, kdy UFO hýbalo celou zemí, protože se objevovaly spekulace o tom, že ho tenhle viděl, tamten spatřil, tůhleten vyfotil. A já si byla jistá, že jsem ono UFO už viděla, když jsem jednou jela domů z Plzně. 

Stála jsem na té zastávce, nebyla jsem tam sama - pár výzkumníků, nějací dva mladí kluci a já jsme hleděli na nebe, protože nad námi se skutečně objevil onen zářící stříbrný jasný kulatý pohybující se bod. Ale neletěl kamsi, nýbrž klesal.

Klesal, klesal, obrovskou rychlostí se blížil, až nabyl tvarů létajícího fordu Anglia z Harryho Pottera a tajemné komnaty. To by nás asi tolik nezarazilo, kdyby se ovšem ukázalo, že to je to auto. Ale nebylo! Bylo to jakési vozidlo či dopravní prostředek snad mimozemské civilizace. Prohnalo se nám to těsně nad hlavami, zase se to vzneslo a zmizelo. Byli jsme nadšeni, měli jsme popisy, nahrávky, svědectví, téměř osobní kontakt. Ale nějak se to nelíbilo vládě KLDR.

Po pár dnech, kdy jsme na tom stále pracovali, se najednou objevil zájezdový autobus KLDR. Nějak to nikoho netankovalo, ale já si řekla, že je hodně divné, že by povolili svým obyvatelům výlet do kapitalistické demokratické a navíc tak daleké země, nota bene vlastním autobusem.

Zvenčí opravdu vypadal nevinně. Posádka složená z turistů, řidiče a... jak se těm ženským nadává... průvodce? Delegát? Jenže tak nevinné to nebylo. Začali se na to UFO vyptávat a ty dva zmíněné kluky, nejspíš mé kolegy, pak vtáhli do autobusu.

Dál jsem to sledovala z pohledu nezávislé osoby vidící přes stěny - ta delegátka jednomu, černovlasému, zlomila vaz a druhému chtěla píchnout nějaký roztok. Ten se ale nedal, rval se s ní, utíkal, no měl to marné, zabili ho také. Nevím, jak by to dopadlo se mnou, protože si naposledy pamatuji, že jsem se pro ně snažila stát informačeně a mediálně neviditelnou, na UFO nevěřící a navíc absolutně blbou. Jen je tedy jasné, že s tím záhadným ufem měla vláda KLDR cosi společného a měla na něm nějaký zájem.

A to jsem se před spaním dívala na Pelíšky a přemýšlela nad pokračováním povídky spojené s CSI: New York. Nechápu, proč se mi to zdálo. I když... Za všechno-můžou-mimozemšťani. A trpaslíci. Za všechno můžou trpaslíci!



Žádné komentáře:

Okomentovat