6.1.12

Ručně kreslené obrázky 2

Já vím, že neumím kreslit. A ani o to neusiluji. Tyto obrázky jsou nejmladší z roku 2008 a nové už nepřibývají, protože mě kreslení docela rychle pustilo (nejstarší jsou z roku 2006). Vím, že by se daly hodně vylepšit, ale zdá se mi, že občas je tam docela dobrý námět. Rozhodně je sem nedávám proto, abyste mi je chválili, protože na pochvalu nejsou. Ale nedávám je sem ani pro urážky nebo pro komentáře, že je to fakt hrůza a fakt mi to nejde. Jsou tu proto, že... já nevím, možná mám exhibicionistické sklony?
Prostě - pokud k nim budete chtít něco napsat, tak napište.

Upozornění - to, co občas prosvítá, je potisk papíru z druhé strany. Já si totiž kreslila především z nudy a na vše, co přišlo pod ruku. Vyškubané papíry ze sešitu, reklamní bloky, někde sebrané čisté stránky, a podle toho to taky vypadá. A skladování tomu navíc přidává docela pomačkaný vzhled.
A navíc jsem to místy musela na počítači přitmavit, aby byla kresba vidět.



Žádné komentáře:

Okomentovat