8.1.12

Ručně kreslené obrázky 3

Další část mých obrázků. Jak už jsem psala prve - jsou to kresby z let 2006 - 2008 a vím, že kreslit jsem neuměla tehdy o nic víc, než umím teď. A ani se o to nesnažím. Jen si je tu prakticky chci uložit a pokud chcete, tak k nim něco napište.

Upozornění - i tady se najdou papíry, které jsou zezadu potištěné a prosvítá to.

Mělo to být původně čisté, jenže jsem si nevšimla, že mám pod papírem list dalšího, a že mi udělal hrany. Tak jsem toho využila.
Původně jsem si jen tak kroužila tužkou po papíře, ale pak mi přišlo, že to mé kroužení vytvořilo docela pěkný okraj nějaké nádoby. Tak jsem pokračovala.
A navíc pár nápisů. Sepisovala jsem to docela dlouho, než jsem zaplnila celý papír. Zkrátka, když jsem neměla co dělat a zaslechla nějaké slovo, tak jsem ho nějakým způsobem napsala. Když nad tím teď přemýšlím, možná by stálo za to zavést to znovu?



Žádné komentáře:

Okomentovat