11.2.12

The Sims: Momentky ze hry 4

Zase jednou várka screenů ze simíků z různých her. Zatím jsem se neodhodlala založit celou novou rodinku, tak jen tak zkušebně si hraju a někdy z toho krom zajímavých situací vylézají i zajímavé bugy. Tentokrát u upírů režiséra a jeho herečky a starých dobrých Simpsonových. Navíc některé simíky určitě poznáváte z wallpaperů, které jsem tu už zveřejnila.

Nečekaná žádost o ruku přivodila simince vykloubení čelisti.
"Vezmeš si mě?"
"COOOOOO?"

A nejen čelisti...

A aby zvláštností v domě filmařské dvojice nebylo málo, máme tu i samočistící houby.

A nebo třeba zmateného režiséra.
"Hele, odkdy máme KNIHOVNU?"

"Zase to spadlo a noha se mi zasekla ve stole, já se na to vykašlu!"

Ovšem když to rozbalí na parketu, všechny divnosti jsou zapomenuty.


Nutno ovšem podotknout, že režiséra představa takového věčného života tak úplně nenadchla, takže si nakonec zakoupil lék proti vapyrismu.
"Zdar lidi, už jsem zase s vámi!"

Bez ohledu na to, že už se snoubenkou stihl mít syna. Který zůstal upírem, na něj ještě žádný lék nefunguje, a tak se učí.

"Ale neboj, méďo, přece bych tě nevycucal úplně!"

Jen na režisérovu podivnost nemělo vyléčení moc velký vliv. Je zkrátka jen přeborníkem ve zvláštním způsobu držení sklenic, nebo je to fikaně skrytý světelný meč?

Rozhodně ale bude přeborník v tanci.



S občasnou chutí "vyléčit" i snoubenku...
"Nee neee neprobodávej mi srdce! Mám úplně nový šaty!"

...jen aby na ni za chvíli zase dělal zamilovaný kukuč.

A jak jsem slíbila, je tu i pokus o rodinku Simpsonových. Legendární kuchyně:

Bart a Lisa ve 3D.
"Mami, co to děláš!"
"Mami, proč hoříš?!"
"Mami, odkdy má Lisa růžový pyžamo?!"

A z Marge zbyl jen popel... a nebo Voldemort.

Ale nakonec se vrátila jako duch. A protože manželství platilo jen do smrti, konala se nová svatba.


Žádné komentáře:

Okomentovat