23.3.12

Roztomilý sen

Už asi trošku cvokatím. Ale vůbec mi to nevadí, pokud budu mít sny tak hezké a roztomilé, jako byl třeba tenhle. Nejdřív se mi sice zdálo, že jsem se ostříhala, ale to ani náhodou, to se nesplní, to nemám v plánu.

Ale pak se mi zdálo, že mi diagnostikovali nějakou vážnou smrtelnou nemoc. Nepamatuju si jakou a vím, že se ještě moc neprojevovala, ale já měla důvod si hrát na malou ubohou chudinku. Totiž se odkudsi objevil Tim Speedle a děsně se začal zajímat. A zajímal se natolik, že jsem si s ním začala. Vážně nevím proč, protože mně se nikdy ani nijak výrazně nelíbil. Prostě takový průměr ve srovnání s ostatními herci z CSI. Ale tady to tak dopadlo. Ale to není všechno, v průběhu snu se totiž každou chvilku měnil v Erica a Auggieho Andersona.
Já teda nevím proč, ale neřešila jsem to a přišlo mi to v pořádku. Takže ani vlastně nevím, kterého jsem tam měla.

Ale pamatuju si ještě jednu divnou věc - jakmile byl zrovna Auggie, do popředí se tam dostaly ruce.
Normálně to byly řeči o té nemoci a tak, ale s ním jsme se pořád museli dotýkat na rukou, nevím proč. Navíc to ani není první sen, kde to takhle bylo. 
V tom jiném jsem u něj pár nocí přespávala (jako obyčejná kamarádka) a jednalo se tam taky o nějakou hru na klavír, ale zase do toho vstoupily ruce. Nebylo v tom při tom vůbec nic zvláštního, prostě takové detailní zkoumání dlaní a prstů naslepo, ale bylo to děsně roztomilý.

Já vím, že ta postava, kterou hraje, je slepá, ale toho herce znám i z jiného seriálu a tam vidí moc dobře, dokonce tak dobře, že tam vraždí (pominu, že o posledním díle se mi už taky zdálo). Takže je to vážně trošku zvláštní. Navíc v tom snu to vypadá i tak, že si jasně pamatuju, jak nebylo vidět vůbec nic kolem. Věděla jsem, že sedíme na balkoně, ale celý ten "obraz" vyplňovaly naše ruce. A docela dlouho.

A co když byl zrovna Ericem? To si nepamatuju, to rozebírám do povídky tak často, že to už můj mozek zřejmě považuje za zbytečné.

Ale ty ruce mě zajímají, takže jedem podle snáře.
Pod heslem ruce - spojené s jinými - společná práce (no nevím, co bych mohla mít se seriálovou postavou za společnou práci).
-vše, co děláte rukama, může symbolizovat to, co děláte ve skutečném životě - že bych někoho "zkoumala a hladila"? No, asi zůstanu u toho, že to bylo milé a roztomilé.


Žádné komentáře:

Okomentovat