16.8.12

Stefan/Elena - Won't Let You Go

Už vážně dlouho jsem plánovala tohle video a plánovala jsem ho... jinak. Ale většinou to prostě dopadá takhle, že výsledek je jiný, než představa. Ale myslím, že v rámci možností movie makeru tak hrozné není, jen škoda, že nemám k dispozici víc efektů co udělat s obrazem (nastavit si zesvětlení, posterizaci, slití podle svých představ, tady můžu jen podle přednastavení, což je většinou až moc).

Stejně jsem ale, jako poslední dobou pořád, nejvíc vycházela z textu písničky a snažila se najít nejlepší použitelné scény. Je totiž asi naprosto jasné, co to má vyjadřovat. Vlastně to vyjadřuje to, co se stalo, než hysterická Elena umřela, stala se upírem sama a já ten seriál vzdala.
Mělo by to ale mít výhody. Střídat si jí teď můžou až do alelujá, ušetří v domácnosti spoustu nákladů, především na jídlo, protože teď už nepotřebuje jíst ani jeden a tak dál a tak dál. Akorát asi bude víc nesnesitelná, než dřív.

Ale protože mi to youtube nechce moc dobře vzít, tak se to tentokrát nachází pouze ke stažení na uloz.to. A alespoň podle poslední kontroly je možné to tam i zhlédnout:


Žádné komentáře:

Okomentovat