29.3.13

Ručně kreslené obrázky 7

Já snad u každého článku píšu, že tohle jsou už všechny obrázky, které mám, ale vždycky se mi podaří nějaké najít.
Zrovna dnes. Vyklízela jsem dvě police, uzavřené, takže do nich nebylo vidět a nastřádalo se tam dost bordelu, a za "odstavenou" deskou pod puzzle jsem našla několik výkresů ještě ze základní školy. Většinu, tu k ničemu, jsem vyhodila, ale tři jsem si přece jen nechala. A k těm přidávám dva, které vznikly nedávno. Jeden kreslený účelově podle momentálního nápadu, ten druhý vznikl tak, že původně byla na papíře změť znuděných čar, ke kterým přišly dva listy a ke kterým jsem nakonec přidala všechno okolo bez přemýšlení tak, jak mě zrovna napadlo, že by se mohlo hodit, a je z něj divná kytka na zídce u vody. Nejspíš. Nebo taky ne.

Tohle je sedmá třída. Tam jsem docela "machrovala" se zvířaty, krom tohohle jsem tam ještě nakreslila krásného huskyho nebo bojující zebry, ale ty už nemám.

Šestá třída.
Měli jsme nakreslit nějaké vymyšlené zvíře a všichni jako o život kreslili jednorožce. Tak jsem si zahrála na zmutovaný jurský park a vzala to k Jednoraptorovi.
Jak si můžete všimnout, je tu k nalezení jednorožčí roh, raptoří zuby, kravské nohy porostlé šupinami, mezi jejichž kopyty si udělal domov nějaký měkkýš, tři kostěné pláty s vilejši na špičkách, nepříliš užitečná dračí křídla, silné dinosauří nohy dravce a ocas dinosauřího býložravce.

Devátá třída, už s jiným učitelem.
Zatímco dosud jsme občas kreslili všichni stejný motiv, ale většinou jsme měli volnou ruku, tady jsme prakticky pořád kreslili všichni totéž a nejvíc nás otravovalo, když nás nutil dělat na čtvrtce rámečky a zakazoval při tom používat pravítko. Živě si vybavuji, jak někdy na chvilku odešel a všichni hned honem brali pravítka, protože podle ruky to rovně nedali.

Tenhle už je jeden ze dvou, které vznikly nedávno. A jelikož všechna poslední témata týdne byla na jedno brdo, asi tak čtyřikrát za sebou mě napadlo, že by se k nim dal použít.Stačí jen správný popisek.

A tohle je úplně poslední. Neměla jsem ani tuš ani černou tenkou fixu, jen lihovku, tak jsem obtahovala propiskou. Nakonec, proč ne.



Žádné komentáře:

Okomentovat