8.6.13

The Sims: Momentky ze hry 9: Starkovi

Ano, je to tu, objevil se nápad udělat v simících Tonyho Starka. Není si moc podobný a podobná si není ani jeho přítelkyně, Emma Frost, ale to vůbec nevadí. Tady jde totiž o osudy, ne o podobu.

Tony má velký, opravdu velký dům, luxusní auta a pracuje na tom, aby se stal vědcem, bohatým a slavným, a chodí s Emmou Frost, která zase pracuje na tom, aby se stala kriminálnicí. Bohatou a slavnou.
Zatím je to všechno v začátcích a fajn. Nebo ne?

Emma má dokonce vlastní ferrari.

Ovšem s výtahy má takový menší problém.

Stejně jako s partnerovými chodidly při tanci.

"Proboha, neublížila jsem ti?"
"Asi mi ji budou muset amputovat, ale ne, je to dobrý."

Tony, když mu Emma pošlapala nohy, se šel hojit za první ženskou, kterou uviděl. Ten jeho vilnej výraz mluví za vše.
"Chci ti olíznout ucho, můžu?"

Jenže Emma to poznala. Když je někdo telepat, má Tony smůlu.

"Ale notak, miláčku, aspoň pusinku!"
"Nech mě!"

"Hele co mááám."
"NECH MĚ JSEM ŘEKLA!"

A pak se Emma samým vztekem proměnila kvůli kouzelným bonbonům ve Šmoulinku.



Žádné komentáře:

Okomentovat