19.4.14

The Sims: Momentky ze hry 14: CSI

Abych tu neměla tak zbytečně roztahanou rubriku se Simíky, tak jsem všechny skončené rodiny vymazala a nechala tu jen nějaké zajímavé momentky, co mě nějak zaujaly nebo pobavily. Ale na druhou stranu je škoda nechat všechny staré screeny, co dřív byly v jiných rubrikách, odváté větrem změn, a tak ty z mého pohledu nejlepší sem ještě nahraju. Je to převážně z doby, kdy jsem si dělala rodiny kriminalistů z CSI seriálů tak, jak by se mi párování líbilo nejvíc. A nutno podotknout, že většinou to tak stejně skončilo.

Radši nechtít vědět, co si Eric Delko myslí, že dělá.

Calleigh je naproti tomu naprosto vzorná matka.
"Maminko nekousej mi ucho! To bolí a navíc na nás někdo kouká za oknem!"

Sara a Gil Grissomovi se naopak svou dceru pokusili co nejdřív vykopnout z domu. Daleko ale nedošla.

Ale Saře to nevadilo, i v pokročilém věku měla úplně jiné starosti.
"To se mnou jako flirtujete?"

Ona totiž byla Grissomovi věrná. Tak věrná, že ho neopustila ani po smrti.


Flackovi však takové starosti vůbec neměli. Hodně si zakládali na své krásné zahradě, na kterou jsem byla pyšná i já...

...i na domě, na který jsem byla pyšná snad ještě víc.

Méně už pak na dítěti, které nepozorovaně prorostlo kočárkem.

Ostatně Angell nebyla moc dobrá ani co se týče péče o domácnost. I vařit musel Don. Ne o moc lépe.
"Uááá, prší na mě palačinky!"

Malý Matt a jeho neplánovaná dvojčecí sestrička si naopak poklidně hráli doma u Chaseových.

A do hry byli doslova zakousnutí.

Pak vyrostli a předchozí domov jim začal být malý, takže se přestěhovali. A mně se hrozně líbil tenhle "africký kout" v obýváku.

A svůj koutek na zahradě měli i trpaslíci. Kdo by však čekal, že místo sádrového postávání začnou hrát golf?

S datadiskem Hrátky osudu se však možnosti od dob hraní s páry z CSI v základní hře dosti proměnily. Například ukládání dětí působí o dost realističtěji a jde jim i přečíst pohádka. Ať už malé princezně či vědkyni.

Předtím je však třeba provést důkladnou kontrolu, zda nejsou pod postelemi strašidla.

A poté zase, zda není něco pod polštářem.
"Kdo sem narafičil prdící pytlík?!"


Žádné komentáře:

Okomentovat