17.8.14

Balím

Ne, nebalím to já, to ani náhodou, ale mám tu dva, kteří to kdysi zabalili.
Už je to strašně dlouho, co jsem do této rubriky něco přidala, protože už jsem dlouho nic ani nenamalovala, ani nevytvořila. Ale našla jsem pár starých připravených efektů do photofiltre a řekla jsem si, že bych si mohla zase jednou oživit hru s fotkami. Fotkami těch, kdo to zabalili, tedy Speedla a Jesseho.

Tim je mrtvý a skončil. A na jeho místo se brzy začal drát Ryan Wolfe. Prostě kompletní náhrada. Nemůžu říct, že mi to nějak moc vadilo. Ze smrti Speedla jsem šokovaná byla, protože v té době jsem nehledala spoilery a nesurfovala nijak na internetu, ale nevadila mi, protože Tima jsem si nikdy příliš neoblíbila.

Jesse Cardoza se s Horatiem už jednou rozloučil. Ale netušil, že když znovu nastoupí na své staré místo, že se bude loučit ještě jednou a už navždy. A i když jsem ho jako postavu místo Erica Delka neměla nejdřív v lásce, další latinskoamerický krasavec si mě brzy získal.



Žádné komentáře:

Okomentovat