2.10.14

The Sims: Momentky ze hry 17: Mysteriovi

Konečně mi přišel nový počítač, a tak jsem mohla znovu rozběhnout simíky. Jen mě mrzí, že má nějakou slabší grafiku nebo co, a tak trochu špatně vykresluje textury travnatých povrchů. Ale jinak se to dá hrát naprosto skvěle, tak jsem se znovu ponořila do hry a přináším novou várku screenů. Bohužel jsem ale musela kvůli chybě vymazat krom Starkových všechny původní rodinky, takže tyhle jsou z úplně nové hry s čarodějnicí Bonnie Mysteri (já vím, že se to píše mystery, ale třeba je to Italka).

Zase pondělí. Pořád nemám na postel. Z podlahy mě bolí páteř. A ještě ke všemu mi za zády oškubali slepici!

Marná snaha, pondělí je vážně na šavli.

Proto tu rovnou jednu odložíme. Nač se tahat do koupelny, když může splynout se sněhem?

"Že mám nos jako rozjetý rajče? A co tvoje mrkev?!"

"Já ti ukážu rajče! Mrkvovej džus bude!"

Jack Frost vs Psycho Sněhulákobijka - 0 : 3

"Musím si našetřit na Kulový blesk, takhle to na záchod určitě nestihnu..."

Bonnie a seňor Kvák. Tedy před jejím zásahem žabí kletbou senior.
"Zakuňkej sýr!"

Pečlivě zamířit...

...vykopnout dělovku...

...a zásah na solar!

Bonnie ale kromě všech škodolibostí chtěla i vlastní dítě, ale všichni její milenci se na ní nějak naštvali a než jsem je donutila aspoň k polibku, trvalo to moc dlouho, tak jsem to vyřešila adopcí. A Bonnie je spokojená se svým synem Korym.
Občas ale Bonnie pracovala pozdě večer a často najímala chůvy. Jen ty nejlepší.
"Rohypnol konečně zabral, jehé!"

Ovšem jakmile Kory poporostl, byl spokojený taky. Exploze v domku na stromě? Proč ne! Jen fazole už k večeři nikdy nebudou.

Kory je také velmi společenský.
"Pane, ruce vašeho tlustého střeva jsou opravdu hebké."

Bonnie i v důchodu pracuje jako jasnovidka.
"Velký duch mi právě sdělil, že přímo sem dostneš kopačákem!"

A Kory vyrostl! Jen se to moc nepovedlo...
"Jednou jsem se procházel po staveništi, zaslechl jsem svist a od té doby mi říkají tvárničák."

"Húúáééé, nheááá tu posthléél fylesůůů! Scháám!"

Bonnie však nechává stav jejího syna úplně chladnou a raději se zabývá shromažďováním bohatství. I když tento drahokam spíš vypadá jako zkamenělé nachos.

A ze zkamenělého nachos je obroušené zkamenělé nachos! Jaká nádhera!

Bonnie v mládí hodně dřela, aby si mohla dovolit tento velký dům. A tak si na stará kolena che užívat.
"Sledujte, jak se leští zábradlí!"

Jenže už nevychází tolik, co dřív, a paparazziům nezbývá, než zamrznout u jejích dveří. Nebo meditovat óm túje.


Žádné komentáře:

Okomentovat