27.10.15

The Sims: Momentky ze hry 19

Jedna blogerka mi v úvahách, zda tuto rubriku vymazat, protože už jsem rok bez simíků, napsala, ať to nedělám, že si je zase třeba někdy nainstaluju. Mně se do toho vůbec nechtělo, ale když mám teď volno, na blogu co číst není, protože Standa si evidentně prochází rozchodem, a tak vybírá jako články dne jen samé "expřítel" a "singles" veledíla, což je nuda, dát druhý pokus Sakkovi taky nebyl nejlepší nápad, protože ten chlap zřejmě napsat dobrou knížku neumí, a věčně zírat na Gordona taky jednoho nebaví, nainstalovala jsem si je. A přidala k nim datadisk showtime, co mě chytnul ze všech datadisků asi nejvíc.

Kromě toho, že má vlastní nové město a předměty, je zaměřen na uměleckou kariéru a já zatím prozkoumávám kariéru zpěvačky. A protože to není klasická práce, kam ráno simíka odveze auto, hráč ho celý pracovní den nevidí, až ho odpoledne zase vyplivne budova, je to mnohem větší zábava. Zpěvák si totiž sám musí shánět vystoupení, doručovat zpívané telegramy a vůbec se snažit v simím světě prorazit a hráč ho může celou dobu sledovat a poslouchat. Ale není to jediná hra, kterou jsem rozehrála.

Oslavaaa! Jenom ať už jste růžová víla v tříčtvrťácích nebo stárnoucí upír bez vkusu, bacha na ruce. A uši.

A taky na podzimní Halloweenskou slavnost. Místo kostlivce totiž můžete zjevně potkat něco nečekanějšího.
"Co to je? Že by halušky z nedostatku spánku?"

Extra silný halušky!

Naopak v bohatém a celebrit plném Bridgeportu žije upírka Tereza Krvavá. Miluje muže, miluje flirtování a její večery proto probíhají nějak takto:
"No a když vyjde slunce, tak se takhle přeměním na netopýra. To je sexy, co?"

Občas pak vyráží do města s některým ze svých milenců a přibere i svou nejlepší kamarádku s jejím rapperem.
Zkrátka romantické dvojrande s plným měchýřem.

Jindy zas ukáže, že dává přednost posledním modelům, stejně jako nejlepším bytovým návrhářům. A když simík zbohatne, je skvělé, jak se dá vyřádit na bytech a co všechno v nich najednou jde provádět.

A zpět do Sunset Valley. Tam je totiž jeden velký problém. Každý úplněk se po vílí zahradě vyrojí spousty zombíků, co krutě útočí na ty nejlepší kytky.

"Zombie nesnášet zelenina, zombie milovat čerstvá hlína!"

A teď už v novém městě, kde se také dějí zajímavé věci.
"Z flámu, sousedko, z flámu?"

"Nemůžu si vzpomenout. Patří voda do vany nebo kolem vany?"

A vůbec, na co vana, stačí si stoupnou ven, ono to oprší!
Nestahovala jsem nic, pomocí čeho se zbavit rozkostičkování nahoty. Má džinka (češtině zásadně chybí český výraz pro džina-ženu) Lea se vykoupala a pak se prostě rozhodla vyrazit nahá na podzimní festival. Nejdřív jsem si toho nevšimla, ale pak v davu vidím, že tam svítí modrej zadek. A kouknu zepředu, a ono fakt! Ale co, déšť či zima, kašel, rýma, nudistům je vždycky príma.


Otázka však je, o kolik je to lepší v uniformě. Zábavní odvětví je zkrátka zábavní odvětví.

Jen pozor na množství zkonzumovaného "občerstvení". Kocovina je pak stejně neodbytná, jako finančák.

Když ale všechny trable pominou, je v datadisku Showtime třeba možnost zajít si na golf, čehož Lea s radostí využívá.

A kdo ví, třeba za pár let i odpálí míček.

Co je ale úplně nejlepší, je možnost vystupovat a zpívat. A když ne jako profík, alespoň u karaoke. Ale bacha na úplňky, to někteří až moc zvlčí.
"Tak to rozjeď brouku!"

Hele vy dva, jestli bude ještě chvíli vejt na měsíc, proletíte tím velkým oknem za mnou."

A vůbec jsou v novém městě široké možnosti zábavy. Třeba pokořit zrádného býka.
"Jsem královna všech býků!"

Nebo zrádné jeviště.
"Jsem královna reflektorů!"


Žádné komentáře:

Okomentovat