17.3.23

Kaktusy a exoti

Byla jsem dnes na výstavě orchidejí, jejíž součástí byla i výstava kaktusů a hrstky exotických zvířat a obojživelníků z krokodýlí zoo v Jihočeském muzeu. To je když roky ignorujete, že máte kousek od baráku za pár korun hromadu výstav a začnete to pomalu objevovat skoro až pozdě. Sice jsem nevyhrála orchidej, kterou mohl vyhrát každý pětistý nebo tisící návštěvník, ale výstava se mi dost líbila. Kaktusů jsme vždycky měli doma hromadu a kamkoli jsme jeli, vždycky jsme se dívali, jaké další pořídit (já sama si je nekupuju, protože na rozdíl od mnoha jiných rostlin, kaktusy se mi zkrátka naživu držet nedaří, a s orchidejemi to už vůbec nezkouším, pro ty nemám vhodné okno a podmínky). Udělala jsem proto spoustu fotek a tady jsou z první části s kaktusy a zvířaty. Jediné, co jsem nefotila, bylo pár masožravek, které jsem vám ukázala už z minulé výstavy. 

Tenhle kaktus uprostřed mi hrozně připomněl ocasy kitsune ze seriálu Lovecraft Country.
Ještěrka perlová
Kajman

1 komentář:

  1. Ta jedna ještěrka vypadá opravdu hodně přesvědčivě jako krokodýl. A černožlutý mlok (asi?) zase působí vážně jedovatě :-)

    OdpovědětVymazat