19.12.23

Želva k Vánocům

Hodně mě nebavilo přemýšlet, co dát rodičům k Vánocům. Renovují, mají třeba nový obývák, ale cokoli navrhneme, třeba křeslo, lenošku, ztroskotá na tom, že si to chce máma osobně vybrat. Tak jsem si řekla, ať se s tím crcá někdo jiný, já si udělám dárek svůj. Vycházející z toho, že v tom novém obýváku není moc doplňků, a když už, většinou Afrika, zvířata a nějaká zelená kytka. Prostě že, po dlouhém hledání námětů, nakreslím želvu.

Jako obvykle jsem si na začátku nadávala, co jsem to vymyslela, proč do háje zrovna želvu, jak mi to nejde, jak nedokážu nic trefit, a nakonec jak jsem proboha mohla stvořit něco, co vypadá jako kříženec želvy a Sticka z Daredevila (ale nesouvisí s tím urrrčitě, jak poslední týden běží Daredevil maraton). Ovšem snažila jsem se. Nejdřív tužkou, potom pastelem - rudkou v tužce. Kdy se mi povedlo akorát tak extra zvýraznit Stickoželví rysy.

Ale když už jsem měla alespoň hrubý obrys, přišlo to, co obvykle. Nemysli na to, nesoustřeď se, nech ruku čmárat samotnou po papíře, neveď ji. A ono to vyšlo. Jsem opravdu spokojená.

1 komentář:

  1. To se opravdu moc povedlo! A jako fanoušek nemůžu nevzpomenout Terryho Pratchetta :-)

    OdpovědětVymazat