10.1.11

The Sims: Momentky ze hry 1: Architektura

Situace, které mě během hraní simíků zaujaly, pobavily, nebo jsem se rozhodla je zvěčnit, určitě také patří do mého virtuálního počítačového světa a možná se budou líbit i vám. Mnohé z nich nejsou žádná novinka, ale pro mě třeba ano.
Na úplném začátku, protože jsem zjistila, že mě úplně ze všeho nejvíc baví stavět domy a budovat interiéry, se zaměříme právě na mé hrátky s architekturou.

Velký dům pro rozvětvenou rodinu, která má ráda východoasijský nádech.

I když by se mohl zdát stejně velký jako předchozí dům, je tento mnohem menší. Ideálně pro jeden pár s nanejvýš jedním dítětem - a samozřejmě pro milovníky pláže.

I tento dům je pro milovníky asijského stylu a opět se tam vejde ideálně jeden pár a jedno dítě.

Sem by se teoreticky vešla docela velká rodina, ale tento dům byl vybudován pro pár vysoce postavených mafiánů, tudíž jeho celé přízemí tvoří garáž a prostory pro zábavu a patro vzhledem ke zkosené stěně tak prostorné není. Mám ho ale zdaleka nejradši.

Jak už jsem řekla, dítě se do domu sotva vejde, přesto jsou na zahradě umístěné houpačky. Možná se mafiáni rádi houpou.

Obývák spojený s kuchyní a barem. V případě, že by se vyskytla nutnost pořídit ještě jeden pokoj, je možné právě tento prostor zmenšit.

Koupelna, která se mi myslím dost povedla. Rozhodně bych takovou nepohrdla.



Žádné komentáře:

Okomentovat