11.1.12

Ručně kreslené obrázky 4

Kresby pastelkami jsou asi ještě o něco horší než ty tužkou, ale zase jsou takové barevnější a veselejší. Kdybych měla víc trpělivosti, možná by vypadaly lépe, ale opět jsou to roky 2006 - 2008 a dál nepokračuji. Hlavně by to chtělo trpělivost při barvení velkých ploch, no ale... tu já většinou neměla.

Sledovala jsem nepodařený film Prokletí domu slunečnic 2 a kreslila u toho. A tohle z té kombinace vzešlo.


Mám ještě jednu verzi kreslenou ve škole a myslím, že se mi povedla lépe, ale nemůžu ji momentálně najít. Tady by to rozhodně chtělo větší pečlivost při vybarvování.

Tohle je vůbec nejhorší, ale když jsem kreslila něco podobného na formát A5, tak to vypadalo docela dobře. I když pravda, byl to Mufasa ze Lvího krále.



Dvě PF z roku 2006




Žádné komentáře:

Okomentovat