14.5.12

Invaze mimozemšťanů

Zase se mi jednou zdála řádná, děsivá blbost.

Začalo to poměrně neobyčejně. Seděla jsem u okna u babičky, ale výhled byl na naši zahradu (na zahradu, která je o 11 km dál). Ale to mi nepřipadalo zvláštní, prostě to tak bylo a dívala jsem se z okna. A najednou se na nebi objevilo nějaké plavidlo a létalo sem tam. Lekla jsem se, ale hned jsem to chtěla natočit. Bohužel dřív, než mi na mobilu naskočila kamera, to zmizelo. Ale za chvilku se to vrátilo, a kdyby mi někdo nešmátnul na ten mobil a kameru nevypnul, stihla bych to natočit teď (nevýhoda dotykáčů). Ale nestihla, tak jsem aspoň vyfotila bytost, která z plavidla vystoupila. Kupodivu měla podobu nějakého starého pána. Plešatý, hubený, velký nos, hodně vrásek a vystouplé lícní kosti. A pak to zmizelo úplně.

Jenže o pár hodin později se objevila další plavidla s "modernějším" designem a bylo jich několik. Ani tohle jsem nestihla vyfotit, ale na tom nezáleželo. Brzy se o nich totiž mělo dozvědět celé lidstvo. Sice totiž začali troskotat, ale stvoření v nich (a už ne s podobnou starého muže) přežívala a rozběhla se po celé zemi.

Pak nastal teror. Spřáhli se s nimi agresivní, brutální a zlí muži, byli vybaveni zbraněmi a v černém oblečení a kanadách jako provizorní bachaři sháněli všechny lidi. Tehdy už jsem byla jen nestranným pozorovatelem. Lidé poté museli nastoupit na jednu obří loď vědomi si toho, že jsou potravou pro mimozemšťany. Vím, že jedna žena se snažila zachránit dvě děti a utéct, ale neutekla. Zbraněmi ji nahnali zpět do fronty před lodí.

Bylo to hrozně ponuré. Dlouhá řada lidí nastupujících na plavidlo, kolem ní postávají brutálně se tvářící ozbrojení strážní v černém a ti mimozemšťani, kteří si je u vchodu přebírají a táhnou dovnitř, to hodně nechutně komentují. Třeba u té ženy, jež se pokusila zachránit dvě děti, řekli, že si je chutně upečou.


Žádné komentáře:

Okomentovat