24.6.14

Sledují mě mimozemšťani

Jasně, že doopravdy ne. Ve skutečnosti jde, jak jsem vypozorovala, o pravidelné linky z mně neznámého města pravděpodobně v Německu a někdy opravdu zvláštní mraky, ale vypadá to velmi zajímavě a může to hezky podnítit fantazii. Zvlášť, když se mi tři dny po sobě podařilo zachytit následující:

Mimozemšťané nejprve bedlivě mapují terén ze své lodi, kterou maskují jako velký mrak, ovšem světla mířící na všechny strany se nedají tak docela skrýt. A jak je vidět, nejzajímavější objekt spatřili přímo pod sebou, kam osvětlení míří nejintenzivněji. A nebo zrovna někoho unáší?

Po bedlivém pozorování se mimozemšťané přece jen rozhodli vystoupit ze své lodi. Můžete si všimnout tří zezadu osvětlených dospělých postav od prsou nahoru a vlevo jednoho dítěte, které nakukuje přes hradbu mraků.

Jejich zhodnocení však nebylo nijak pozitivní, a tak hned další den po sedmé hodině zahájili ostřelování a vystřelili první rakety. Naštěstí ale dlouhého doletu, takže naši republiku minuly.

Opravdu hned, jak jsem tyto tři scény viděla z okna a vyfotila, mě napadlo zahrát si na mimozemskou konspiraci, protože především druhý snímek mi vážně připadá jako hodně zajímavý jev a vůbec netuším, jak se ten mrak mohl takhle zformovat. A upřímně - když jsem si toho všimla poprvé, opravdu jsem se lekla, že tam stojí tři obří postavy. V tom zlomku vteřiny, než vám obraz mozek zpracuje řádně a logicky.

U těch letadel to zase není na fotce tak moc vidět, ale když sem pozorovala jak takhle postupně vylétávají z horizontu plus obloha zbarvená zapadajícím sluncem, opravdu to vypadalo jako kdyby někdo odpálil rakety, a první snímek - tam vážně lituju, že jsem si foťák nechala v Plzni, protože by daleko víc vyniklo světlo roztříštěné mrakem.


Žádné komentáře:

Okomentovat