15.3.16

The Sims: Momentky ze hry 24

Říkala jsem si, že jednou za měsíc bych mohla zveřejnit nějaké screeny ze Simíků, ale zase mi to nějak nevyšlo a nové události, které stály za zaznamenání, se mi nashromáždily až teď. Hodně se mi totiž stávalo, že jsem se pokusila změnit simíkovi oblečení, hra se při načítání tvorby zasekla a musela se vypnout, nebo že jsem si nevšimla odpojené nabíječky k noťasu, která je trochu uvolněná, takže se mi vypnul celý noťas uprostřed hraní, nebo že mi hra spadla, takže jsem přicházela o spoustu postupů, a to pak člověka otráví natolik, že se mu nějakou dobu nechce zapínat to znova. Ale nakonec jsem se ve všech rozehraných rodinách přece jen dostala o kus dál. Tentokrát k děsivým či ujetým zážitkům.

Například v rodině Mysteriových se narodila dvojčata, Peter a Thalia. A zatímco Thalia je obyčejné klidné děcko, Peter zvlčil hned po narození a s brutální radostí objevuje taje lykantropie. Zatím naštěstí jen na koberci.

Pořád je to pro jeho rodiče ale snesitelnější, než s čím se museli potýkat zpěvačka Genie a její manžel. Těm totiž pravidelně za domem pořádaly srazy zombie. Dost různé druhy zombie, od zombie umělců přes nemrtvé útlocitné etiky po zombie... společnice? A tak docházelo k nejrůznějším hádkám.
"Vrrro vrrre vrrri vrrra vrrroo vrrra vrrri vrrrooo!"
'Tshe, si myslí, že je Caruso, když vylezl z hrobu vedle něj?!'
'Tak než mrtvej umělec, radši půjdu do postele sama. Padám.'

"Takhle se straší! Uááááá!"
"Madam! Co je to za mravy? Jste zombie nebo nějaká hysterka?!"

A tak není divu, že si simíci začali myslet, že jim hrozí menší nebezpečí, když se dostanou pryč z domu, ideálně někam mezi lidi nebo někam, kde je klid. Ale jak politováníhodný omyl to byl!
Genie-Us se třeba po představení zdržela v kovbojském baru, aby zapěla ódu na úplněk, netuše, že se za ní plíží senilní hiphoper.


Těsně po východu slunce pak byl zase v parku spatřen Tom Bombadil s velmi podezřele rudou pusou, na které mu zůstala neidentifikovatelná substance, o níž jen úsečně potvrdil, že pochází z "půlnoční soutěže jedlíků".

Do jeho zahrady se navíc vkradl jakýsi podezřelý mimozemšťan, který měl enormní zájem o Tomovu úrodu...

...a to především o zelené houbičky...

...a Tom sám nakonec skončil u moře v situaci, která snad ani... nemá vysvětlení. To přijde na pláž medůza, zombie údržbář a víla v tygřím kostýmu a... vytáhnou prut?

'On tu medůzu vážně sežral! Ble!'

'Ale to nevadí, klidně tě čapnu za ručku i tak, tygříku.'

'A klidně ti pak přinesu i kytky, jestli chceš.'

Ale pozor, kdo by si myslel, že by Tom chtěl. Tom má totiž úplně jiný životní styl, jak dokazuje fotka z oslavy Vánoc u něj doma. Žena v růžovém je matkou děvčete v zeleném svetříku, Tomovy nejstarší dcery. Vlkodlačice v pozadí je matkou Tomovy mladší dcery, která není v záběru vidět. A žena v černém je Tomova snoubenka. Ale ne, že by to byla tak bezproblémová společnost, jak se může zdát.
"Tyjo, ten tvůj snoubenec je teda grant! Dal mi k Vánocům barák!"
'...tak to o deštníku pro mě radši pomlčím...'

Žádné komentáře:

Okomentovat