18.7.20

The Sims: Momentky ze hry 30

Po dlouhé době jsem si zase pustila simíky. Protože když už nevíte coby, pustíte si simíky, a máte několik hodin zábavy, kdy můžete libovolně sledovat praštěné bugy, podpalovat města a zavírat zástupy do sklepení. Jednak to v simících dělá každej a jednak to dělám v každé hře, i takové GTA: San Andreas pro mě znamenalo chodit se CJ po městě s plamenometem na rameni a zakončit to skokem z hory. Když jsem ale simíky zapnula tentokrát, nepočítala jsem, že se stanu svědkem protiobludáriského chemického útoku (ona to teda byla obyčejná duha, ale i z té se dá vyrobit příběh).

Paparazzi z místního bulvárního deníku se právě rozešla s dlouholetým přítelem a místo špehování mé rodinky se rozhodla jim meditovat na terase.
Jak vyléčím moje zlomené srdce!


Dát tomu čas?


Ne, už vím, sestrojím jadernou raketu!


A jak řekla, tak udělala. Brzy poté cosi dopadlo doprostřed poklidného městečka.


Incident přinesl spoustu obětí, na které nebylo možné zapomenout a za které se držela mše. Byť na skon některých se nevzpomínalo zrovna se smutkem. Zároveň se ovšem ukázalo, že viník nezůstal utajen a pár simíků jí to dalo hlasitě najevo. Jen slečna paparazi byla sama se sebou spokojená. Netušila totiž, jaké další, dlouhodobější následky, to přinese.


Například se objevili mimozemšťani, rozhořčeně zmatení tím, že jim sloupy odmítají uhnout z cesty.


Zombie začaly vylézat z hrobů za světla, v karnevalových oblečcích...


...aby dostaly pěstí od neviditelného muže.



Duchové trpěli závažnými zažívacími potížemi.


A po městě se náhodně objevovaly hlavy.


Tohle v telce nevymyslí, co?


5 komentářů:

  1. Ten Shrek je skutečně zajímavý. Nějaká jeho mladší verze. Dosud se v něm toulá ztracený duch sportovce!

    OdpovědětVymazat
  2. Který jsou to Sims? Na dvojku to nevypadá... Ale můžu se mýlit... Byť je to nepravděpodobné.
    Takže, trojka nebo čtverka?
    Každopádně je to děsně vtipný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trojka, hraju je od roku 2009 a líbí se mi nejvíc - ve čtyřce prý výrazně osekali možnosti interakce v městečku mimo domácnost, ve trojce ale prakticky jde i domácnost ignorovat a sledovat šílenosti, co hra generuje v městečku :)

      Vymazat
    2. Já zas nejvíc hrála dvojku. Ale jenom proto, že tam mám naházených strašný kvanta modů. Trojce jsem popravdě nikdy nepropadla. Zkoušela jsem i čtverku a taky mě moc nechytla. Nicméně sestřenka na ni nedá dopustit.
      Teď už nehraju sims žádný, i když by mě ta dvojka furt bavila. Nicméně se mi to začalo příšerným způsobem hroutit. Tak sem se na to vykašlala a šla hrát Skyrim. :D

      Vymazat
  3. Jo, Sims jsem taky hrála jako divá! Mám i čtyřku, ale oproti trojde je to mílový krok zpět. Hrozně se mi líbil ten datadisk s vílami :)

    OdpovědětVymazat