6.5.21

Ženština líbí vas a jiné spamy

Spamy obvykle přehlížím, ale protože jsem si objednala novou židli a informace o objednávce mi do nich často padají, musím je teď hlídat. A řekla jsem si, že když už se jimi musím probírat, proč bych se s vámi opět nepodělila o to, co se může urodit ve sběrně spamů, scamů a nevyžádaných nabídek.

V první řadě mi jistý Felix Mazer, bývalý vysoce postavený zaměstnanec jedné z největších kanadských platform zabývajících se kryptoměnami, píše z adresy tvářící se jako počeštěná Hirošimská univerzita, že se se mnou chce podělit o devět milionů dolarů, tak ať se přidám k jeho plánům na rozdělení bitcoinového účtu zemřelého vlastníka. Tak určitě, Felixi Mazer Manduhu z kanadské Hirošimy. Sice by mě hrozně zajímalo, jak bys osvětlil, proč jsi kontaktoval zrovna mě, jakmile získáš mou plnou důvěru, ale díky, nechci.


Potom tu máme jakousi seznamku Affairs local, kde si někdo prohlížel informace o mém profilu, což je hrozně cool, zejména proto, že žádný profil nemám, a kde mě líbí tři ženštiny. Na to, že tam mám navazovat vztahy lokálně, mi ta jména ale připadají poněkud málo z City of London. Ale možná tak to chodí v ghanském Londýně?


Jako další je tu pak záplava zpráv od jiných žhavých dívek na jiných žhavých seznamkách jako GetFastGirl v Kolumbii, kde mi nějaká Dorota touží napsal, LocalMilfMatches, kde se mnou flirtují další ženštiny s ňáko nesrbskými jmény na to, že to mají být lokální milfky ještě před třicítkou, Vlasta, Cilinka a Bětunka, aneb ženštiny ze Senegalu, které mě líbí, podle GramsProfiler budou dnes s U a asi objevily lektvar mládí, protože "grams" zní jako seznamka pro babči, kterým... taky ještě nebylo třicet, a nakonec Elena, která mě podle LocalHookMatch má rád-a-o. Tak se to asi říká na Vanuatu. 





Ale ne každá ženština mě má rád-a-o nebo mě líbit. Tady Barbora mi nabízí pár tisíc Euro! A za co prý? No přece má výplata, která mi náleží podle nedohledatelného webu, nicméně s ohledem na konec adresy to nejspíš bude ta dlužná mzda z gumárny New Tires v Raleigh v Nové Karolíně, kde jsem zjevně pracovala dokonce za eura. 

Část adresy primárního příjemce jsem tam nechala proto, že je z ní vidět, že jemu nebo jeho kontaktům někdo vyraboval adresář, a navíc z toho seznamu adres jsem poznala kontakty na vrstevníky mojí babičky, tudíž mi to přišlo proto, že babička klikne na všechno. A nic s tím člověk neudělá.


A poslední spam je z pracovního e-mailu, díky němuž už si připadám plně jako advokát. Protože na náš kancelářský e-mail podobné chodí pořád a tenhle je první, co přišel přímo, na můj. Zamáznutá okénka jsou mé jméno a aby tento podvodník z adresy laster 1253, ovšem odkazující na adresy s velmi důvěryhodným lawchamber a lawloffice (zvláště l navíc je velmi důvěryhodné) dodal punc reálnosti, pokusil se mi namluvit, že jeho klient byl Dr. Marko "mé jméno v mužské podobě", takže přece musím být příbuzná lačnící po dědictví. Jenže protože je to strojově přeložené, stroj nepoznal, že mužská podoba mého příjmení není stejná jako mé příjmení bez -ová. A jinak určitě, už se těším, až se šábnem o 19,5 milionu dolarů po Čechovi s příjmením v ČR neexistujícím, jenž dělal dealera ropy v Dallasu, kde se stal tak hloupým milionářem, že jeho chudák právní zástupce musí hledat řešení náhodnými kliky na internetu. Po sledování mnoha youtuberů, kteří schválně s takovými scammery navazují kontakt, aby je jednak odhalili a jednak zdržovali od komunikace s jinými oběťmi, mám trochu chuť jim napsat a sledovat, kam se to až vyvine, ale pokud by to místo pokusu o vytáhnutí peněz mělo spět k pokusu o napadení počítače, s tím bych si poradit neuměla. Tak zůstaneme jen u pobavení. Zdar, Freddy! 

6 komentářů:

  1. Asi o hodně přicházím, když spamy ve své emailové schránce nerozklikávám :D Bohužel se stále najde dost důvěřivých jedinců. Nedávno psali zase něco o tom, že nějaká důchodkyně poslala svému údajnému, snad indickému snoubenci skoro půl milionu. Peníze nemá, a snoubence samozřejmě také ne. Je potřeba přemýšlet, na co a kam klikám, není to sranda... Bohužel podvodníci jsou a budou, i v dnešní moderní technologické době :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to takhle prošustroval pár desítek tisíc i syn babiččina přítele. Nikdo jsme nechápali, jak mohl naletět a posílat "přítelkyni" peníze, když mu nakecávala, jaké má všechny problémy a co všechno musí zaplatit, než za ním může přijet, několikrát na ní dokonce zbytečně čekal na letišti... ukázkový případ. A to navíc sám těch peněz moc nemá, vlastně skoro nic.

      Vymazat
  2. Znáš TED Talk, který se jmenuje nějak ve stylu "co se stane, když odpovíte na spam?" (přirozeně anglicky). Je od týpka, co zcela programově na podobné maily odepisuje a občas z toho jsou skutečně pikantní historky. Má tam toho dva díly, tak lepší je kdyžtak ten druhý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já mám ráda youtubery, kteří táhnou rozhovory se scammery vydávající se za americké úřady. Kitboga válí! Když se s měničem hlasu vydává za přestárlé babičky a táhne to i přes "cestu do obchodu" nebo "odskočení si na záchod" a někdy tam sehraje i scénku s půlkou rodiny, kterou zastane úplně sám :D

      Vymazat
    2. Půlka rodiny! Tak to je borec :-D

      Vymazat
    3. No hele jednou se mu povedlo mít na drátě dva podvodníky nezávisle na sobě a jednoho z nich přesvědčit, aby pro toho druhého předstíral, že je jeho advokát :D Myslím, že v tu dobu taky jednu chvilku předstíral, že je i třetí podvodník, on si je podává neskutečně :D

      Vymazat