13.9.22

Masožravky 2

Druhá část fotek masožravek z výstavy. Všechny poznámky, které si z ní pamatuju, jsem vám sepsala už v minulém článku, takže tady se můžete nerušeně pokochat zbývajícími fotkami.

















Zrovna tahle, uprostřed, co skoro vypadá jako malá dracéna, je prý ona lepivá masožravka, co k sobě přilepí cokoli, ale sama hmyz ani nic jiného nezpracovává, teprve až výměšky hmyzu, který na ní žije a do kořisti se pustí. Prý jen o něco větší by přitom byla schopná k sobě svým extra silným lepidlem smrtelně přichytit i ptáka.


2 komentáře:

  1. Fotky jsou to nádherné! A je jich spousta, takže, jak vidím jsi podobný výcvakový maniak, jako já. Masožravku doma nemám, pokud nepočítám sebe. Když jsem byl malý, tak mi strejda ukazoval masožravého pavouka. Chytil mouchu a hodil ji v chlévě do pavučiny. Byla to dobrá podívaná.

    OdpovědětVymazat
  2. Některé vypadají docela zlověstně. Až jsem si vzpomněla na Den trifidů :-)

    OdpovědětVymazat