4.11.23

Orel Scania

Tohle je v podstatě jen jednoduchá kresba, která mi trvala mnohem déle, než měla. Protože jsem se strašně dlouho dokopávala k jejímu dokončování a tisku. Protože můj táta viděl u nějakého maďarského řidiče kamionu podobný obraz orla scanie s lebkou přes celá záda tahače, a zalíbil se mu. Jenže by to bylo příliš nákladné profesionálně sprejovat v takové velikosti, a tak se rozhodl pro levnější řešení. Vyfotil si ten maďarský kamion a že prý mu nakreslím menší verzi na boky (takže na druhý bok bude to samé, akorát zrcadlově obrácené s textem logicky stále v této podobě, mínus vodoznak) a nechám to vytisknout jako samolepku. Samozřejmě to není úplně stejné jako vzor, pár prvků jsem vynechala a nakonec jsem vzala po svém detaily, ale musím říct, že mě to bavilo a že se mi líbí představa, jak moje dílo bude jezdit po Evropě.


Původně jsem sem chtěla rovnou dát i fotku, jak to vypadá nalepené, ale než se jí dočkám, tak budou tak zhruba Velikonoce, jak všechno furt trvá, tedy zatím jen obrázek.

2 komentáře:

  1. Je to super představa, taky by se mi líbilo, kdyby moje dílo jezdilo po Evropě :D ale zatím si můžu nechat zdát.
    Motiv je ovšem hrozně zvláštní, nikdy jsem spojení orla a lebky neviděla a působí to strašně nezvykle :D aspoň je to ale snadno rozpoznatelné a výrazné.

    OdpovědětVymazat
  2. To je hodně zajímavý motiv, ale pěkně se ti to povedlo. :)

    OdpovědětVymazat