22.12.10

Miniroboti a vražedné žužu

S tímhle se prostě musím podělit se světem, protože moje sny jsou blbší a blbší.

Byla jsem normálně u nás ve vesnici, s holkama jsem šla na naši louku, kecali jsme o hloupostech a pak se před námi najednou objevila poušť. Taková malinká poušť, kterou jsme asi za asi za tři minuty přešly a došly do nějakého divného města, kde seděl na ulici kluk, jemuž měli vyříznout jazyk, protože moc mluvil.
Ale potom se tam objevila spousta minirobotů. Byli všude a šli po nás! Snažili jsme se je likvidovat, ale moc se nedařilo, až nakonec jsme na obří pánvičku dali kukuřici a nalákali je na ni. Tím pádem popcorn z kukuřice doplňoval plech-corn z těch minirobotů a my si oddechli. Ale ne na dlouho.

Několik lidí (včetně Marge Simpsonové) šlo normálně nakupovat do supermarketu, kde na spodních regálech byly takové velké oranžové kostky. Vypadaly jako krabice, ale ejhle. Omyl.
Nebyly to krabice, byly to velké kusy žužu. A ty kusy žužu po nás začly házet pásy ze žužu a snažily se nás zabít.

A kvůli tomuhle, vážení, jsem mohla mít v reálu zlámané čtyři prsty na levé ruce. Když jsem se probudila, bylo to už jen tak tak, bolí mě doteď a je tam jasný obtisk zdi.


Žádné komentáře:

Okomentovat