23.12.10

Padací mosty a basa

Ne, moje sny jsou opravdu divné, s tím se nedá nic dělat. Leda nespat.

Na dnešek se mi zdálo, že vyšetřuju s detektivem Donem Flackem v New Yorku nějaký velký podvod s fingovanou nehodou kamionu a přemístěním opravdu dlouhého bílého kovového mostu a následnou jeho šikovnou velkou krádeží. Hezky jsem si na skvělém programu v PC zkoušela nárazy toho kamionu a různé varianty běhu událostí a všechno vypadalo nadějně.
Navíc jsme případ patrně vyřešili, protože si pamatuju akorát, že jsme stáli proti tomu posunutému mostu, který teď byl podélně podle ostrova, takže se tam nikdo nedostal, a sledovali jsme, jak ho dávají zpátky. Všechno vypadalo v pohodě, pachatele jsme dopadli.

A pak nevím za co, jsme oba dva dostali čtrnáct let! A navíc společnou celu!

Poté, aby mostů nebylo málo, navíc nastoupil ještě jeden sen. Ústřední postavou byl robot, a ten robot byl tentokrát až moc velký. Snažil se zničit město, já stála na mostě a on ten most zatím rozmlacoval. Rozmlátil všechno mezi pilíři a teď se chystal svrhnout ty pilíře do vody. Já ho pořád přemlouvala, že stejně definitivně nic nezničí, a hučela jsem do něj tak dlouho, až pilíř se mnou taky shodil.

Teprve poslední sen byl celkem normální, protože jsem se v něm podívala na portál a měla jsem zápočet ze SSG. Výsledky mají být dneska, takže jestli mě mé věštecké umění nezradilo, můžu slavit.


Žádné komentáře:

Okomentovat