11.5.14

Convoy of Liberty 2014

Jak jsem slibovala, začala jsem dávat dohromady materiály z letošních Slavností svobody v Plzni. Bohužel jsem se nešla podívat do historického campu, který byl ze Šafaříkových sadů přesunut pod lochotínský amfiteátr, jelikož jsem před víkendem vůbec neměla čas - musela jsem se učit na obrovský nával zápočtů a zkoušek - a v neděli bych zase neměla čas dojet tam a zpátky před konvojem. Ale fotky mám několika historických vozů, a především z konvoje, kam jsem letos nezapomněla vzít foťák, a tak jsou fotky o dost kvalitnější než minule.

Ale protože jsem zapomněla, že v něm mám paměťovku ze starého mobilu se omezenou kapacitou, na mém jsem jich mohla udělat pouhých pětatřicet, a ty tátovo zase nebyly z velké části moc použitelné. Vážně nechápu, jak se mu na automat podařilo zaostřit pozadí a diváky, ale totálně rozostřit projíždějící auto vepředu. A nutno podotknout, že ta auta jela kvůli prohlídce a doprovodným "vojákům" opravdu krokem.

Ale kromě fotek mám k dispozici i několik minut záznamu. Jenže záznamu z foťáku a kamera v něm je naprosto mizerná. I bratrův záznam na mobilu je mnohem lepší. Přesto mi ale ta mizerná kvalita vnukla nápad, a to přidat pár efektů starých filmů a dobovou hudbu. Takže z toho je "záznam osvobozování Plzně za doprovodu skladby American patrol od Glenna Millera". S... elektronickým billboardem na pozadí, toho si nevšímejte. 

Letos jsem si to prostě vážně užila, přemluvila jsem i rodinu, aby se přijeli podívat, ušetřila jsem tak za oběd, zjistila, že i když čínská restaurace v Sadech vypadá z venku jako typický nudlový fastfood, je to normální restaurace, dokonce hezká, zůstala i na výsadek na náměstí a kupodivu následující den i napsala poměrně těžký zápočet z procesního práva, ač jsem vzhledem k programu učení oproti předpokladu zase tolik nedala.

A teď už ono slíbené video (fotky budou až později, až zase najdu čas k jejich úpravě):



Žádné komentáře:

Okomentovat