3.7.21

Ohnivý salamandr

Vím, že salamandr je mlok, ale toto je moje verze kouzelného ohnivého salamandra z Harryho Pottera, kterého jsem se, inspirovaná některými verzemi po internetu, rozhodla pojmout víc z dračí než mločí strany. A hlavně je to můj první pokus s akvarelovými pastelkami, jimiž jsem vážně nadšená. Taková kombinace suché a mokré techniky by mi opravdu mohla dost vyhovovat. Jen jako obvykle jsem si moc nelámala hlavu s pozadím, kde jsem jen naznačila plameny. Protože ohnivý salamandr žije v plamenech a mě bavilo jen bezmyšlenkovitě čmárat a zkoušet, kam až to voda zvládne. Jo a že má trochu divně umístěnou přední packu, to rozhodně není žádná vada! Je to fantastické zvíře, takže je naprosto v pořádku, i kdyby mu rostla směrem vzhůru přímo ze zad.



3 komentáře:

  1. To je opravdu pěkné ohnivé dílo :) Už si ale ani napamatuji že v Harrym Potterovi byl ohnivý salamandr, ale už je to nějaký ten pátek, co jsem naposledy četla tuto knižní sérii :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš jen sem tam zmínka na okraj jako spousta magických věcí, ale může být taky patron a na pottermore vyšel kamarádce, tak jsem ho zkusila.

      Vymazat
  2. To je překrásné ❤
    Spřátelíš blog?

    OdpovědětVymazat