18.4.24

Jak jsem přežívala přednášky a Barbie kult

Nudíváte/nudívali jste se ve škole při poslouchání věcí, které vás nezajímají? Já rozhodně, protože mě obvykle skoro nic z přednášeného nezajímalo. Nedávno jsem přitom při likvidaci poznámek (nač je skladovat v šanonech, když je mám na exterňáku a hlavně je už asi nikdy neotevřu) narazila na důkaz o tom, co jsem v takových případech dělávala na univerzitě. A hrozně mě to zpětně pobavilo. 

Ve většině případů jsem měla svůj notebook. Na semináře k římskému právu jsme ale druhý semestr chodili do učebny bez zásuvek a můj tehdejší notebook už nevydržel nabitý. Taky nás tam chodilo docela málo, a to je člověku blbý čučet do mobilu. Možná jsem tehdy navíc ještě měla staré PDA, jemuž se po pobytu na mrazu neustále přehřívala baterka a nešel ovládat, takže jsem se s ním stejně zabavit nemohla. Tak nezbývalo, než si vystačit s papírem a tužkou. 

Obvykle jsem nedokázala dlouho poslouchat. Což zrovna neškodilo, náš pan doktor na přednášce i semináři říkal to samé, každý rok stejně, takže už dávno kolovaly doslovně přepsané přednášky. Asi si říkáte, proč tam takhle vůbec chodit. Římské právo je potřeba si akorát přečíst a zapamatovat, je to prakticky historie. Jenže jsem tehdy měla spolubydlící z ročníku, ona tam chodit chtěla a se stejným rozvrhem áčkových předmětů se blbě vymluvíte. Tudíž jsem opravdu občas propadala zoufalství s hodinou a půl před uspávačem hadů. Zde je toho výsledek:

Jednak si můžete všimnout kreativních nápadů, jako logo rybí mafie, břišní tanečnice kudlanka nábožná, boaleťácký zabiják s flanelkou, smutný ježek, tedy zmutovaná veverka, bádání nad kraválem, sebevražedná teroristická roztleskávačka či procvičování zrcadlového a převráceného psaní. A jednak mých poznámek v momentě, kdy už jsem se nemohla obtěžovat dávat pozor nebo nezachytila, co že to říká. Zejména "Von Něconěmecky", "další latinská pípovina", "sjeté ježibaby" nebo "kurňa proč tohle máme vědět" jsou zásadní pojmy římského práva. Jestli chcete udělat zkoušku, měli byste si je pamatovat.



Potom jsem si uložila perličku z protokolu o výslechu poškozeného, kdy buď vyšetřovatel nebo automatické opravy svou duší při výslechu vandrovali úplně někde jinde, protože náš poškozený rozhodně nešel oheň hasit s prostitutkou. Nejhorší je, že jsem si toho všimla až při výslechu obviněného a jako blbej puberťák se akorát snažila nesmát.

A věc, kterou jsem objevila loni v létě na našem plotě. Prostě jsem ráno vyšla ven a tohle tam vězelo. Výhružka? Znamení? Kult? Ken? 

Žádné komentáře:

Okomentovat