6.1.24

Suzanne Collins - Hry o život

Do této série jsem vstupovala prakticky bez povědomí. Když byl největší boom Hunger Games, naprosto jsem je ignorovala, z popkultury jsem zachytila pouze to, že v tomto světě se lidé vraždí v aréně pro zábavu a je tam nějaká lukostřelkyně Katniss. Zkoušela jsem i film, ale nedošla jsem ani do půlky. Až jsem k Vánocům dostala celou trilogii, a kdy jsem odmítla přečíst si knížku? Naštěstí ale byla tato trilogie vydaná znovu k desátému výročí i s dlouhým rozhovorem s autorkou, a díky němu a i díky tomu, že jsem se k příběhu dostala až jako dospělá, jsem se na ni dívala jinak, než kdybych ji četla o mnoho let dřív. Děj jsem si totiž hodně užila, když jsem místo vstupování do osoby hlavní hrdinky hledala to, z čeho autorka vycházela - historie, filozofie, "pravidla" moci a reálný problém spravedlivé války.

Aréna smrti

Vražedná pomsta

Síla vzdoru

Žádné komentáře:

Okomentovat